20.6 C
București
duminică, 19 mai 2024
AcasăLifestyleFabricaDeProfile a lansat MARAMA, prima colecţie de profile decorative de inspiraţie tradiţională

FabricaDeProfile a lansat MARAMA, prima colecţie de profile decorative de inspiraţie tradiţională

Evenimentul a avut loc în data de 28 martie la showroomul propriu amenajat la unitatea de producţie din Strada Baicului (clădirea Electronica industrială) şi s-a bucurat  de prezenţa a nnumeroşilor arhitecţi şi designeri interesaţi de noua soluţie de decorare a interiorului.

“Am pornit la drum acum câţiva ani de la lucruri simple, echipamente realizate şi proiectate chiar de catre noi, echipa FdP, care iniţial a fost de doar 3 persoane şi iată că acum am ajuns la o cifră de afaceri de peste un milion de euro, un portofoliu bogat de lucrări realizate, 287 de modele în fabricaţie şi suntem prezenţi în România prin diverse proiecte cu arhitecţi, designeri şi firme partenere.  Am simţi nevoia să marcăm acest moment al dezvoltării noastre prin care dorim o extindere a reţelei prin acest concept, abia inaugurat, de “Showroom 24mp”, un aşa-zis sistem de franciză. Majoritatea modelelor de profile pe care le producem, anume un număr de 264 de modele, sunt expuse artistic în acest mic spaţiu” a spus Dan Panciu, directorul general al FdP în deschiderea evenimentului.

Fără îndoială că dezvoltarea impetuoasă a companiei îşi găseşte cea mai bună imagine în adaugarea de noi produse (unele chiar inovative pentru România), dar şi creşterii gamei de interior cu tehnologie nouă, turnare poliuretan în matriţă deschisă, FdP fiind singurul producător de astfel de profile din ţară. În noul catalog de produse ediţia 2018-2019  cu caracteristicile detaliate ale produselor şi evidențierea tendințelor actuale se regăsesc peste 80 de modele noi.

“În anul centenarului Marii Uniri, lansăm colecţia de profile tradiţionale româneşti “Marama”, un parteneriat între o firmă românească şi un designer român. Acest pas face parte din strategia noastră pe termen lung în a atrage alături de noi arhitecţi şi designeri români. Cu acest parteneriat cu siguranţă vom fi mai puternici, vom putea crea o identitate şi ne putem propune să participăm la târguri internaţionale cu un pachet complet: produse şi service de cea mai înaltă calitatei. Un prim pas a fost realizat prin dezvoltarea primului parteneriat extern, la Tel Aviv în Israel.  Cred cu tărie că putem aduce rezultate foarte bune prin parteneriate de acest gen!”, a adăugat Dan Panciu.

Sarea şi piperul evenimentului a fost constituit de lansarea colecţiei Marama, creaţie a designerului Natalia Berezovskaia, ce aduce în contemporan elemente de inspirație folclorică şi al cărei concept a pornit de la frumusețea scoarțelor românești. Astfel, simboluri arhaice, precum crucea, colul morii sau trifoiul cu patru foi, au fost reinterpretate cu ajutorul tehnologiei modern iar ele pot fi integrate, într-un mod cât se poate de original, în amenajări interioare.

“Ca designer preţuiesc mult stilul tradițional românesc pe care nu de puţine ori l-am folosit cu succes în proiectele de interior propuse iar cunoscând acest fapt, cei de la FabricaDeProfile, cu care avem o frumoasă şi veche colaborare, mi-au oferit oportunitatea de a concepe nişte produse noi şi originale, o completare la ceea ce poate deveni un element reprezentativ într-un interior tradiţional contemporan. Astfel a rezultat colecția MARAMA, prin care am încercat să readuc frumoasa tradiție populară de care suntem mândri în interiorul locuinţelor noastre. Simbolurile tradiţionale au fost reinterpretate în cadrul profilelor decorative care se pot monta  pe perete, tavan dar și pe mobilier”, a spus Natalia Berezovskaia, designer de interior și co-fondator al studioului Creativ Interior.

Colecția MARAMA include opt modele decorative ce pot fi aplicate pe perete, pe tavan sau piese de mobilier. Există elemente standard, concepute de studioul Creativ Interior, dar care pot fi alăturate, în moduri diverse, ca într-un puzzle. Astfel personalizarea poate fi realizată nu numai de către designer în funcție de gustul fiecărui client dar chiar şi de către proprietar.

”Pentru ca un produs să aibă succes este necesar ca el transmită emoţii, sentimente, poveşti. Fiecare element folosit pentru colecţia Marama are o anumită semnificație: crucea, care înseamnă credință și religie, iar frunza de trifoi cu patru foi – norocul”,  a mai spus Natalia.

Mai multe detalii pe www.fabricadeprofile.ro

 

 

Cele mai citite

Vlad Voiculescu, fost ministru al Sănătății, crede că oxigenul este un gaz inflamabil. Nicușor Dan, primarul Capitalei, îl crede

Vlad Voiculescu, fost ministru al Sănătății, politician foarte cunoscut în cadrul USR, susține că oxigenul este un gaz inflamabil. Inclusiv în prospectele unor produse tip...

Ministerul Finanţelor: Numărul posturilor ocupate în instituţiile şi autorităţile publice a scăzut uşor în martie 2024

Numărul posturilor ocupate în instituţiile şi autorităţile publice din România era, în martie 2024, de 1.289.540, cu 425 mai puţine comparativ cu luna anterioară...

Asfaltări din bani publici în curțile votanților PSD la Râmnicu Sărat

În Râmnicu Sărat, Administrația Domeniului Public (ADP) a fost acuzată de practici discutabile în contextul campaniei electorale. Din imaginile surprinse se poate observa...
Ultima oră
Pe aceeași temă