Fiecare platforma de social media şi-a construit o identitate specifică datorită datelor demografice ale persoanelor care s-au înregistrat în reţea. Unele platforme sunt preferate de tineri, altele de profesioniştii cu venituri mari, iar altele au aproximativ 70% utilizatori de sex masculin, transmite Business Insider.
Astfel, datele demografice ale fiecărei platforme de social media au fost centralizate pentru a ajuta brandurile şi întreprinderile să decidă ce reţele se potrivesc fiecărui tip de business.
Specialiştii în branding susţin că firmele care desfăşoară campanii de publicitate în online, pe o singură platformă de socializare, ţinând cont de vârsta şi veniturile utilizatorilor platformelor respective, au mai multe şanse să realizeze campanii complexe şi să-şi mărească publicului ţintă, comparativ cu cei firmele care desfăşoară campanii de publicitate în mai multe medii online, unde utilizatorii diferă mai mult.
Daţi click pe galeria foto de mai sus pentru a vedea ce spune fiecare reţea despre utilizatorii ei!