7.9 C
București
marți, 23 aprilie 2024
AcasăTechFacebook și Apple, scandal pe publicitate

Facebook și Apple, scandal pe publicitate

Facebook critică schimbările planificate de Apple pentru sistemul de operare iOS14 în ceea ce privește confidențialitatea datelor și adâncește conflictul pe care cele două părți îl au de mai bine de o lună.

„Apple se comportă anticoncurenţial, folosindu-se de controlul deţinut asupra App Store pentru a obţine profit în detrimentul creatorilor şi al micilor afaceri. Punct!”, a transmis Dan Levy, vicepreședintele Facebook pentru publicitate și produse de afaceri, citat de Reuters.

Prin noul sistem de operare iOS14, Apple intenționează să limiteze capacitatea aplicațiilor de a colecta date de pe telefoanelor utilizatorilor ce pot fi folosite ulterior pentru trasmiterea de mesaje publicitare funcție de istoricul de navigare.

Cele mai citite

Seturi de mese si scaune pentru dining – cum alegi ceva potrivit pentru sufrageria ta

Seturile de mese și scaune sunt ideale pentru a fi poziționate într-un spațiu mare. Acestea sunt mari ca și volum și este nevoie de...

Serviciile germane de informații suspectează Rusia de finanțarea partidelor regionale de extremă dreapta

Agenția germană de informații interne a cerut luni autorităților de la Berlin să îi acorde mai multe puteri pentru a putea monitoriza fluxurile financiare,...

Echipa de robotică RO2D2 a Colegiului Național „ Mihai Viteazu” din Ploiești a luat titlul de vicecampioană mondială la Campionatul Mondial de Robotică de...

Echipa de robotică RO2D2 a Colegiului Național „ Mihai Viteazu” din Ploiești s-a încununat de succes, prin obținerea titlului de vicecampioni mondiali din cadrul...
Ultima oră
Pe aceeași temă