Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

S-a lansat un sistem de alertă timpurie pentru persoanele care resimt un impact emoțional negativ

Platforma Yellow Canary analizează starea emoțională și psihologică a persoanelor care se înscriu prin completarea unui studiu și a fost gândită ca un sistem de alertă timpurie pentru persoanele care resimt un impact emoțional negativ în această perioadă.

Share

Adriana Constantinescu 0 comentarii

Actualizat: 16.05.2020 - 13:32

Platforma a fost înscrisă în hackaton-ul lansat de către Comisia Europeană, în mai multe state membre ale Uniunii Europene, cu scopul de a identifica soluții pluridisciplinare relevante în contextul generat de COVID-19. Peste 2.000 de proiecte din 34 de țări participante au fost înscrise, iar România a avut un număr de peste 130 de înscrieri care vizau diverse arii de specialitate. Proiectele au fost evaluate în funcție de impact, complexitate tehnică, inovație, fezabilitate și eficacitatea planului de business. Yellow Canary a fost câștigătorul categoriei sale – Social & Political Cohesion: Protection of citizens and democracy –, iar premiul în valoare de 10.000 de euro a fost acordat de Primăria orașului Amsterdam.

Yellow Canary este primul proiect care beneficiaza de serviciile de comunicare asigurate de 2activePR prin platforma New Future, o inițiativă pro-bono adresată micilor antreprenori români care și-au construit sau sunt pe cale să își construiască o afacere bazată pe sustenabilitate și grijă față de mediul înconjurător, pe inovație, pe folosirea resurselor locale, pe generarea unui impact pozitiv în comunitatea căreia i se adresează, dar și pe respectul față de furnizori și parteneri.

Platforma Yellow Canary analizează starea emoțională și psihologică a persoanelor care se înscriu prin completarea unui studiu și a fost gândită ca un sistem de alertă timpurie pentru persoanele care resimt un impact emoțional negativ în această perioadă. Platforma a fost creată de specialiști și doctori în neuroștiințe și psihologie, inițiată și dezvoltată de către Buyer Brain, companie specializată în Consumer Insights, în parteneriat cu Terragni Consulting, companie specializată în Consumer Engagement.
 
Yellow Canary a câștigat locul I la #EUvsVirus Hackaton
 
Platforma a fost înscrisă în hackaton-ul lansat de către Comisia Europeană, în mai multe state membre ale Uniunii Europene, cu scopul de a identifica soluții pluridisciplinare relevante în contextul generat de COVID-19.
Peste 2.000 de proiecte din 34 de țări participante au fost înscrise, iar România a avut un număr de peste 130 de înscrieri care vizau diverse arii de specialitate. Proiectele au fost evaluate în funcție de impact, complexitate tehnică, inovație, fezabilitate și eficacitatea planului de business. Yellow Canary a fost câștigătorul categoriei sale – Social & Political Cohesion: Protection of citizens and democracy –, iar premiul în valoare de 10.000 de euro va fi acordat de către Primăria orașului Amsterdam.
 
„Situații nemaiîntalnite necesită răspunsuri ieșite din comun din partea tuturor. Yellow Canary este răspunsul nostru la o pandemie care a perturbat radical lumea pe care o cunosteam.”, a declarat Ana Iorga, CEO Buyer Brain.
 
Proiectul a fost gândit și dezvoltat de către Buyer Brain și Terragni Consulting, implementat de Lemon Studio, Coding Heads, AIPSS și Prime Telecom, derulat în parteneriat cu ONG-ul Respiro și psihologi independenți.
 
Yellow Canary, selectat în platforma New Future a agenției 2activePR
 
New Future este o inițiativă pro bono adresată micilor antreprenori români, lansată la în luna aprilie, prin care agenția 2activePR oferă consultanță și implementare pentru campaniile de lansare sau relansare de produs sau servicii, iar Yellow Canary a fost primul proiect susținut prin noua platformă dedicată sustenabilității. La doar câteva ore de la lansarea oficială și promovarea în mediul online, platforma a înregistrat peste 1.000 de accesări, iar vestea existenței acestei platforme a fost preluată de către numeroase persoane publice și distribuită pe rețelele de socializare.
 
”Ființa umană are nevoie de interacțiune, de atingere pentru a avea o stare de bine. Imunitatea și chiar sănătatea mentală sunt direct afectate de izolare, panică și chiar purtarea măștii. Am evaluat rapid impactul pe care această platformă îl poate avea și ne bucurăm că lansarea susținută de 2activePR a adus rezultatele scontate. Yellow Canary este, cu siguranță,  tipul de proiect pe care ni-l dorim în #NewFuture.” a declarat Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.
 
 
 
Despre Buyer Brain
Buyer Brain este o companie de Consumer Insights, specializată în înțelegerea comportamentului consumatorului, care folosește intrumente ce au la bază neuroștiința aplicată în marketing, cu scopul identificării soluțiilor inovative pentru îmbunătățirea experienței consumatorului.
Terragni Consulting este o companie de Consumer Engagement specializată în rezolvarea problemelor complexe ce țin de Customer și Employee Engagement și Loyalty.
 
Lemon Studio este o companie de comunicare, ce folosește științele comportamentale și neuroștiințele pentru a crea campanii de comunicare creative și eficiente, cu scopul de a atinge obiectivele de business.

 

Comentarii

loading...