9.5 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăSpecialRenault Clio Estate, breakul mai sexy decât un hatchback. Află preţuri şi...

Renault Clio Estate, breakul mai sexy decât un hatchback. Află preţuri şi motorizări! (FOTO)

Francezii de la Renault au făcut publice informaţiile privind motorizările şi preţurile pentru noul Clio Estate, care va ajunge în România în decursul acestui an. 

Clio Estate este unul din cele mai stilate breakuri produse de Renault în ultimii ani. Deşi de obicei variantele break ale maşinilor, mai ales ale unui hot hatch, nu sunt la fel de dinamice precum versiunile mai scurte, mai sportive, în cazul de faţă modelul spune cu totul altceva. Renault Clio Estate poate face faţă cu brio lui Renault Clio, varianta de caroserie hatchback, în ceea ce priveşte aspectul. Francezii nu au neglijat nici versiunea break a lui Clio, după cum puteţi vedea în galeria foto de mai sus.

Clio Estate a fost lansat la Salonul Auto de la Paris 2012, însă ceea ce ne aduce nou Renault sunt motorizările şi primele preţuri oficiale, cele pentru piaţa auto din Franţa. Astfel aflăm că preţurile încep pe această piaţă de la 14.300 euro, în cazul versiunii de bază, Authentique, cu motor de 1,2 litri şi 75 CP, ceea ce înseamnă 600 de euro în plus faţă de versiunea hatchback cu aceeaşi motorizare. Având în vedere că în România versiunea de bază pentru Clio hatchback are un preţ de 10.200 euro, ne aşteptăm ca preţul pentru Clio Estate Authentique să fie de 10.600 euro.

Vezi şi (VIDEO) Povestea emoţionantă din spatele unui Mercedes superb din 1960.

Motorizările lui Cio Estate sunt aceleaşi ca şi în cazul hatchback-ului, adică două care vor avea consum pe benzină şi două pe motorină, de 75 CP, respectiv 90 CP. Cel mai scump model va fi cel propulsat de un motor diesel de 1,5 litri şi 90 CP, care va costa 20.500 euro în versiunea Dynamique. În România acest model ar putea costa 15.100 euro. Această versiune de motorizare are şi consumul cel mai mic, 3,4 L/100 km, respectiv 3,2 litri în cazul aceleaşi versiuni optimizade pentru emisiile de CO2, care coboară până la 83 g/km.

Capacitatea portbagajului va fi de 443 litri, mai mare decât în cazul hatchbak-ului şi va putea fi extinsă până la 1380 litri prin rabatarea banchetei. Printre dotări în premieră pentru segmentul său se numără: asistenţă pentru pornirea din rampă, lumini de zi cu LED, pornire fără cheie (pentru toate versiunile de echipare). Ceea ce ar trebui să ştie cei care vor să achiziţioneze versiunea de bază este că vor trebui să achiziţioneze în plus şi aerul condiţionat, care este opţional, pentru 1000 euro. Iar dacă vreţi culoarea roşu metalizat, din galeria foto de mai sus, va trebui să mai scoateţi din buzunar 570 euro.

Vezi şi (VIDEO) Maşina supersport de 3,5 milioane de dolari, produsă de arabi

Renault Clio Estate promite să fie la fel de personalizabil precum versiunea hatchback. Însă pentru mai multe informaţii aşteptăm lansarea micului break francez şi pe piaţa din România.

 

Cele mai citite

Fântânile arteziene din Sectorul 4, pregătite pentru zilele călduroase de vară

Sectorul 4 al Capitalei este o comoară ascunsă pentru cei care își doresc să exploreze frumusețea orașului. Printre numeroasele sale atracții, cum ar fi...

Astăzi începe vacanța de Paște. Când se întorc la școală elevii

Astăzi începe vacanța de Paște. Când se întorc la școală elevii Această vacanță (27 aprilie-7 mai) va cuprinde atât ziua de 1 mai, cât și...
Ultima oră
Pe aceeași temă