Situat în zona pieţei Amzei, din Bucureşti, restaurantul The Harbour împlineşte în luna martie un deceniu de existenţă pe piaţa HoReCa din capitală.
Fiind unul dintre cele mai longevive restaurante din peisajul bucureştean, The Harbour este şi printre primele restaurante care a investit în designul interior tematic.
Concepţia, designul, finisajele, decoraţiile, toate sunt excepţionale şi te invită la o masă exact ca pe un vapor vechi dar cu o atmosferă autentică şi personală dată de materialele naturale care se regăsesc pe vapoarele vechi: lemn, sfoară, oţel.
Ocheane, hărţi, hublouri, accesorii specifice unui vapor, tablouri tematice, separeu la etaj în formă de corabie imitând exact interiorul unei ambarcaţiuni, ţevi de mari dimensiuni, stilurile la modă, vintage şi industrial se completează de minune. Aceasta este ambianţa iar mâcarea reprezintă deasemenea o experienţă care trebuie trăită.
„The Harbour a luat naştere după o expediţie prin Europa. Este ca atunci când te opreşti într-un port şi îţi doreşti o mâncare gustoasă, într-un mediu care să te facă să te simţi bine-venit.
Tema restaurantului este maritimă, un port din care nu lipsesc hublourile, detaliile marinăreşti sau mâncarea variată, care să acopere gusturile cât mai multor călători.
Ne-am dorit să oferim publicului bucureştean un concept bine închegat, la pachet cu servicii la standarde europene şi o calitate constantă a preparatelor din meniu.” a declarat Ioana Istrati, General Manager al restaurantului The Harbour.
The Harbour a fost inaugurat pe 18 martie 2004, după o investiţie de 240.000 euro. Trei ani mai târziu a urmat acoperirea şi închiderea terasei, proiect ce a presupus o nouă investiţie de 130.000 euro.