Salonul Auto de la Frankfurt, care a debutat, joi, pentru public, aduce peste 60 de premiere mondiale în lumea auto. Începând de la producฤtori low-cost, precum Dacia ศi pânฤ la constructorii de supercaruri, ca Porsche sau Bugatti, toiศi au câte un cuvânt de spus la cel mai mare eveniment al anului din industrie.
Ediศia a 66-a a Salonului Auto de la Frankfurt marcheazฤ debutul pentru mai multe modele, unele aflate la noi generaศii, altele complet noi. Atenศia întregii lumi este reศinutฤ mai ales de lupta de pe segmentul premium, acolo unde cei trei mari contructori nemศi, BMW, Mercedes ศi Audi au un calendar aglomerat de lansฤri.
Multe dintre aceste modele au fost deja prezentate, fie în avanpremiere, fie doar în mediul online, însฤ pentru ele evenimentul de la Frankfurt înseamnฤ momentul în care au luat pentru prima datฤ contact cu publicul, cum este ศi cazul noilor BMW Seria 7, Audi A4, Mercedes Clasa S Cabrio sau chiar cele de volum, precum Renault Megane sau prima Dacie din istorie care are cutie automatฤ.
Un segment care se anunศฤ din ce în ce mai aglomerat este cel al SUV-urilor de lux. Modele extravagante, precum Bentley Bentayga oferฤ dotฤri exclusiviste, cum ar fi frigiderul din portbagaj.
Segmentul maศinilor verzi anunศฤ adevฤrate "descฤrcฤri" electrice. Autonomii mai ridicate, dar ศi performanศe mai bune, toate sunt argumente pe care modelele electrice le aduc pentru a susศine revoluศia electricฤ.
Clasa compactelor a suscitat mereu un interes aparte la oricare dintre saloanele auto, astfel cฤ noile Ford Focus ศi Opel Astra ศin capul de afiศ.
Nu în ultimul rând, contructorul autohton Dacia a introdus în premierฤ cutia de viteze automatฤ, care va echipa modelele Sandero ศi Logan.
Salonul Auto de la Frankfurt, destinat vehiculelor de pasageri, se desfฤศoarฤ între 17 – 27 septembrie ศi i-a luat locul celui de la Paris, în 2015. Cele douฤ mari saloane auto au loc alternativ, o datฤ la doi ani.