Regia Autonomă de Distribuție a Energiei Termice (RADET) București a fost amendată cu 20.000 de lei de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), pentru că nu a furnizat căldură sau pentru furnizarea parametrii corespunzători, informează Mediafax.
Comisari ANPC au desfășurat un control, în urma sesizărilor primite de la consumatori, care reclamau faptul că furnizarea agentului termic a fost oprită, fie s-a făcut sub parametrii stabiliți, precum și faptul că apa caldă a fost furnizată la temperaturi scăzute, anunță autoritatea.
În timpul controlului, reclamațiile s-au confirmat, situație recunoscută și de RADET. Astfel, inspectorii ANPC a aplicat o amendă contravenționala de 20.000 lei și a dispus remedierea situației.
Citeşte şi: O nouă AVARIE RADET în Sectorul 6. Când va fi remediată
Bucureştenii din zone din cartierele Militari şi Drumul Taberei au fost afectaţi de o scădere a temperaturilor în locuințe, din cauza furnizării agentului termic sub parametrii normali, ca și a apei calde, în urma unei avarii, în perioada 31 decembrie 2015 – 6 ianuarie 2016. Reprezentanţii municipalităţii anunţau realimentarea în parametri normali începând de miercuri 6 ianuarie, după ce a avut loc o întâlnire la Ministerul Energiei, între ministrul Victor Grigorescu, primarul interimar al Capitalei Răzvan Sava, reprezentanții RADET și ELCEN.
Citeşte şi: UPDATE: RADET și ELCEN explică de ce nu este căldură în Sectorul 6
Vineri dimineață, peste o sută de blocuri din cartierul Militari au rămas fără căldură şi apă caldă, după producerea unei noi avarii în zona străzilor Vasile Milea şi Uverturii. Avaria a fost cauzată de vechimea reţelei, ce favorizează apariţia unor astfel de situaţii.