13.6 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSpecialPromotia "Datamarket", luata la control

Promotia "Datamarket”, luata la control

Ca urmare a numeroaselor reclamatii ale consumatorilor (aproximativ 500 primite in numai doua zile) cu privire la pliantul "Marele Concurs”, distribuit prin unele publicatii ale presei centrale, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Oficiul pentru Protectia Consumatorilor au efectuat un control la sediul social al SC Datamarket SRL. La respectivul sediu nu a putut fi gasit nici un reprezentant al agentului economic.
In pliantul "Marele Concurs” se prezinta imagini pentru sapte premii aflate in concurs, precum si informatia ca exista si alte mii de premii. Daca dupa razuirea peliculei aurii de pe fata pliantului apare scris "ai castigat”â urmat de un cod numeric de sapte cifre, inseamna ca esti "fericitul” castigator al unuia din premiile prezentate pe ilustrata. Regulamentul concursului este disponibil gratuit la numarul de telefon 021/5192059 iar premiile castigate se trimit si se vor inmana participantului in termen de cel mult 180 de zile de la data terminarii concursului. De asemenea, consumatorii sunt informati ca durata concursului este de la 01.12.2005 la 26.02.2005. Pentru a afla care este premiul castigat, dar si pentru a beneficia in viitor de serviciile promotionale ale Datamarket, consumatorul trebuie sa apeleze numarul 090.320.0800, doar din reteaua fixa, si sa urmeze instructiunile cerute. De asemenea, consu-matorul suporta si costul unei convorbiri telefonice al carei tarif este cu valoare adaugata (1,5 euro/minut, fara TVA).
Avand in vedere modul in care se prezinta desfasurarea concursului, imposibilitatea cunoasterii regulamentului, precum si imposibilitatea contactarii Datamarket la numerele de telefon indicate in pliant, reprezentantii Protectiei Consumatorilor considera ca agentul economic nu are un comportament corect fata de consumator, inducandu-l in eroare in ceea ce priveste acordarea unui premiu, prejudiciindu-i interesele economice, urmarind doar obtinerea unui profit cu orice pret.
Oficiul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti a sesizat Politia Economica Ð Serviciul de Investigare a Fraudelor. In prezent, se continua cercetarile cu privire la acest caz.

Cele mai citite

Mesajul de Paști al Patriarhului Daniel: ,,Sfintele Paşti reprezintă sărbătoarea iertării, a păcii şi a bucuriei”

Patriarhul Daniel a transmis credincioșilor un mesaj cu ocazia Sfintelor Paști: „Învierea din morţi a Domnului Iisus Hristos cel Răstignit este adevărul central al Sfintei...

Tarife pe litoral de 1 Mai. A înlemnit când i-a venit nota de plată pentru 4 sucuri și mâncare

Turiștii plecați pe litoralul românesc în aceste zile de vacanță au parte de surprize neplăcute, mai ales când le vine nota de plată. Mulți...

Semifinale Liga Campionilor: Borussia Dortmund a învins-o Paris Saint-Germain cu scorul de 1-0 (1-0)

Borussia Dortmund a învins-o pe Paris Saint-Germain cu scorul de 1-0 (1-0), miercuri seara, pe teren propriu, în prima manşă a semifinalelor Ligii Campionilor...
Ultima oră
Pe aceeași temă