18.1 C
București
miercuri, 8 mai 2024
AcasăSpecialVIDEO. „Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“....

VIDEO. „Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“. O reclamă lansată în Orientul Mijlociu luptă pentru combaterea terorismului

O companie din Kuweit a lansat, chiar de Ramadan, o reclamă cutremurătoare, care încearcă să lupte împotriva terorismului. Videoclipul, care arată un kamikaze care își confecționează singur centura cu explozibil, a devenit viral în Orientul Mijlociu, scrie CNN. 

Într-un efort de combatere a terorismului, compania de telecomunicații Zain, din Kuweit, a lansat spotul publicitar, sâmbătă, la începutul Ramadanului, cea mai sfântă lună din calendarul musulman. De atunci, videoclipul de trei minute a obținut 2,4 milioane de vizualizări pe YouTube. Scena de deschidere înfățișează un om care fabrică o centură cu explozibil, iar pe fundal se aude vocea unui copil care îl instigă.

„Ne-ați omorât copiii, ați umplut cimitirele și ne-ați lăsat școlile goale“, spune o voce de fetiță.

Reclama arată explozia unui autobuz, apoi un atacator care se plimbă printre trupurile răniților, acoperite de praf. Printre victime, se află și un copil cu fațâa însângerată. Personajul seamănă cu un băiețel de origine siriană, Omran Daqneesh, a cărui imagine a devenit virală după ce a fost salvat din Alep anul trecut.  Teroristul recită fraze islamice, dar este corectat de cei care stau în fața lui.

Apoi, teroristul este urmărit de supraviețuitori, în timp ce o artistă îi întinde mâna și cântă: "Hai să bombardăm, să bombardăm, să bombardăm violența cu milă … să bombardăm extremismul pentru o viață mai bună".

Zain, o companie de telefonie regională, cu peste 45 de milioane de clienți nu a dorit să comenteze reclama pentru jurnaliștii de la CNN. 

Ramadanul este, de obicei, luna în care audiențele televiziunilor cresc masiv. Familiile au timp liber și vizionează împreună emisiunile TV favorite, iar agențiile de publicitate își cheltuiesc o mare parte din buget în această perioadă.

Odată cu lansarea acestei reclame, Zain a atins o coardă sensibilă. Un spot de anul trecut, care milita pentru pace, a avut 13 milioane de vizualizări, iar cel care anunța sfârșitul Ramadanului a depășit 24 de milioane de vizualizări, mai scrie CNN. 

 

Cele mai citite

Analiză: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie

Investițiile străine directe (ISD) în Europa au scăzut în 2023 cu 4% față de 2022 și cu 11% comparativ cu nivelul înregistrat în 2019,...

Cod galben de viituri până joi dimineața

Având în vedere situaţia hidrometeorologică actuală şi prognoza meteorologică pentru următoarele 24 de ore, specialiștii I.N.H.G.A. au instituit Codul galben începând de astăzi, 8...

VIDEO. Lewis Hamilton o bagă în sperieți pe Kendall Jenner. “Te urăsc la propriu!”

Fotomodelul Kendall Jenner a trecut prin momente de panică. Lewis Hamilton a avut-o drept copilot pe celebrul fotomodel în momentul în care a condus...
Ultima oră
Pe aceeași temă