15.5 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăSpecialLiber la shopping: Cât de ieftine vor fi hainele H&M în România

Liber la shopping: Cât de ieftine vor fi hainele H&M în România

După Zara, C&A, Bershka sau Debenhams, a venit rândul ca şi H&M să intre pe piaţa locală. Mult aşteptata venire a retailerului  de fashion în România este din ce în ce mai aproape: gigantul suedez va deschide în martie anul acesta primele magazine pe piaţa din România, iar până la mijlocul anului extinderea va fi una agresivă. “Pana în iunie 2011, avem în plan inaugurarea a 6 locatii”, au declarat, pentru romanialibera.ro, reprezentanţii companiei suedeze care nu au vrut să dezvăluie bugetul alocat venirii pe piaţa din România.
 
Cel mai probabil, primul magazin H&M din România va avea de 2.000 de metri pătraţi şi va fi deschis în centrul comercial Cotroceni Park. Alte magazine în Capitală au fost anunţate în Băneasa Shopping City, Bucureşti Mall, Plaza România sau Unirea Shopping Center.
 
Pentru a-şi pregăti cât mai bine debutul, retailerul suedez are în plan angajarea  a circa 300 de persoane in Romania. “In prezent suntem în plin proces de recrutare a personalului de vânzări. Până la acest moment am făcut aproximativ 100 de angajari”, au mai afirmat oficialii H&M.
 
Ce preţuri va avea H&M în România
 
Atunci când au intrat pe piaţa locală, mărci precum Zara sau Bershka au practicat, şi încă mai practică, preţuri mai ridicate decât în alte ţări europene. Se va întâmpla acelaşi lucru şi în cazul H&M? Suedezii răspund destul de evaziv la această întrebare:  “Scopul nostru în orice ţară sau magazin este să  combinăm cât mai bine conceputul de business H&M – modă şi calitate la cel mai bun pret, şi aşa vom face şi în Romania”.
 
Reprezentanţii H&M au adăugat ca piaţa locală este una foarte interesantă pentru compania suedeza pentru că are o populaţie numeroasă, interesată să fie în pas cu modă. “Romania este în vizorul nostru de mai mulţi ani”, mai spun oficialii retailerului suedez. 
 
Aşteptările  clienţilor
 
Venirea H&M în România este aşteptată de câţiva ani de românii care au descoperit brandul suedez atunci când călătoresc în afara ţării. „De obicei, de câte ori ajung în Ungaria sau Germania, trebuie să trec neapărat pe la H& M pentru cumpărături. De regulă, cheltui cel puţin 200 de euro la o vizita”, declară Mădălina, care speră că preţurile vor fi comparabile cu cele din străinătate.
 
Sunt şi persoane care nu sunt atât de entuziasmate de intrarea pe piaţă a retailerului. „Atunci când am bani, prefer să merg la Zara, cu care nu cred că va concura vreodată H&M. Am să merg de curiozitate, dar nu cred că îmi voi schimbă obieciurile de cumparare”, spune Oana.

Suedezii nu au vrut să mentioneze care sunt, în opinia lor, principalii competitori de pe piaţa românească. 

Compania Hennes&Mauritz AB (H&M) a fost înfiinţată în 1947, în Vasteras, Suedia. H&M, al treilea mare retailer la nivel mondial, după grupul american Gap şi Inditex din Spania, deţine 2.000 de magazine şi 74.000 de angajaţi. Cea mai mare piaţă este Germania, urmată de Marea Britanie şi Suedia.

Cele mai citite

Modificări de trasee în acest weekend, în timpul desfășurării evenimentului „Bucharest Street Food Festival – Spring Edition”

Cu ocazia organizării evenimentului „Bucharest Street Food Festival – Spring Edition”, în zilele de 27.04.2024 (sâmbătă) și 28.04.2024 (duminică), între orele 09:00 – 22:00, circulația rutieră va fi restricţionată pe Șos....

Măsurile și condițiile pentru votul cu urna specială la europarlamentare și locale

Biroul Electoral Central (BEC) a stabilit măsurile pentru exercitarea dreptului de vot prin intermediul urnei speciale la alegerile din data de 9 iunie, menţionând,...

Rusia – Ucraina, ziua 773: SUA anunță un ajutor militar de 6 miliarde dolari pentru Kiev. VIDEO

Ministrul american al Apărării, Lloyd Austin, a anunţat o nouă componentă de asistenţă militară pentru Ucraina în valoare de şase miliarde de dolari, într-un...
Ultima oră
Pe aceeași temă