12.6 C
București
vineri, 3 mai 2024
AcasăSpecialInventatorul reclamelor pop-up se căiește pentru invenția sa

Inventatorul reclamelor pop-up se căiește pentru invenția sa

Ethan Zuckerman, specialist în media și director al Center for Civic Media de la Massachusetts Institute of Technology deplânge, într-un articol publicat de The Atlantic, influența publicității asupra Internetului și își afirmă regretele față de contribuția sa la această stare de lucruri.

Zuckerman este inventatorul reclamelor de tip pop-up. El a dezvoltat acest tip de fereastră în care să ruleze reclame. În timp ce lucra pentru dezvoltatorul de websiteuri Tripod, în 1990, Ethan Zuckerman a creat reclamele pop-up.

„Am scris un cod care să lanseze o fereastră în care să apară o reclamă”, spune Zuckerman. „Îmi pare rău. Intențiile noastre erau bune”. Intenția inițială a fost, explică el, să ascundă un banner al unei companii auto care apărea pe un site pornografic.

Geocities a folosit ulterior codul acela pentru a publica alte reclame. Pop-up-urile au enervat milioane de utilizatori vreme de un deceniu, până când Internet Explorer și apoi și alți dezvoltatori au decis să blocheze enervantele ferestre. În prezent, foarte multe siteuri nu mai acceptă acest tip de reclamă.

Cele mai citite

Statele membre NATO sunt profund îngrijorate „ de activitățile rău intenționate ale Rusiei” pe teritoriul Alianței

Statele membre ale NATO s-au declarat joi "profund preocupate de activităţile rău intenţionate" ale Rusiei "întreprinse recent pe teritoriul Alianţei" şi care "constituie o...
Ultima oră
Pe aceeași temă