Reţeaua de socializare Facebook a început joi să invite utilizatorii să îşi revizuiască setările privind confidenţialitatea, pentru a-i ajuta să controleze mai bine ceea ce publică şi distribuie pe această platformă, informează Mediafax.
Un dinozaur albastru apare pe ecranul utilizatorilor Facebook şi îi ghidează prin mai multe opţiuni legate de informaţiile personale.
"Ştim că intraţi pe Facebook pentru a lua legătura cu prietenii voştri, nu cu noi. Dar noi ştim cât este de important să controlaţi informaţiile pe care le partajaţi şi cu cine le partajaţi", a scris, într-un articol pe blogul companiei, Paddy Underwood, reprezentant al Facebook.
Oficialii Facebook au vorbit în iunie despre această modificare a criteriilor de confidenţialitate, după ce reţeaua a fost criticată când a anunţat că va utiliza informaţiile despre site-urile vizitate de utilizatorii săi pentru o mai bună distribuire din punct de vedere al domeniilor de interes a materialelor publicitare afişate fiecărui utilizator în parte.
Potrivit Facebook, utilizatorii vor putea să dezactiveze această funcţie nouă.
Compania a încheiat un acord cu guvernul federal american referitor la un audit legat de maniera în care păstrează datele personale ale utilizatorilor.
Reţeaua Facebook, care are peste un miliard de utilizatori, este adesea dată în judecată şi acuzată că nu protejează îndeajuns datele personale ale utilizatorilor în relaţia cu alte aplicaţii sau cu agenţiile de publicitate.