13.9 C
București
vineri, 3 mai 2024
AcasăSpecialDacia Plant se reinventează

Dacia Plant se reinventează

De curând, Dacia Plant şi-a reînnoit imaginea de companie şi a rearanjat şi actualizat portofoliul de produse.  Motivul? Pentru a fi mai aproape de consumatorul de astăzi, pentru a se identifica cu un stil de viaţă sănătos, dar mult mai dinamic decât era la începuturile companiei.

Ce face din Dacia Plant una dintre cele mai cunoscute companii producătoare de suplimente alimentare din România?

Carmen Dincă: Dacă ar fi să sintetizez în câteva cuvinte, acestea ar fi: produse naturale eficiente, seriozitatea şi respectul faţă de sănătatea oamenilor. Produsele Dacia Plant şi-au câştigat renumele de a fi 100% naturale şi îndeplinesc promisiunile făcute. Folosim plante şi ingrediente naturale (necesare pentru textura şi omogenizarea produselor), testăm fiecare produs şi ne bazăm pe cercetările ştiinţifice de ultimă oră. Astfel reducem costurile de îngrijire a sănătăţii prin îmbunătăţirea nutriţiei, promovarea sănătăţii, precum şi prevenirea afecţiunilor.

Ce marchează rebrandingul de astăzi? Care au fost premisele de la care s-a plecat în reconstruirea imaginii companiei?

C.D.: Rebrandingul este o renaştere a companiei Dacia Plant şi aducerea ei în primul eşalon, astfel încât să răspundă nevoilor consumatorului modern. Relansarea brandului Dacia Plant înseamnă, pe de o parte, o nouă identitate vizuală, dar şi o rearanjare a portofoliului. Soluţia unui rebranding este normală în condiţiile dezvoltării unei companii. Cu această mutare ne dorim să atingem noi segmente de consumatori, demonstrând că Dacia Plant este o companie dinamică, conectată la tot ceea ce înseamnă noutate ştiinţifică în domeniul medical şi farmaceutic şi care produce suplimente alimentare la cele mai înalte standarde. Noua identitate vizuală preia valorile companiei (sănătate naturală, tradiţie, armonie, valoare şi inovaţie) şi le transpune într-o abordare nouă, mai potrivită cu viteza şi eficienţa secolului în care trăim. Lupul dacic, simbolul Dacia Plant pe care consumatorii îl cunoşteau de peste 14 ani, părăseşte forma orizontală, inspirată din steagurile de luptă ale dacilor, şi evoluează într-un cerc ce simbolizează continuitatea şi permanenţa. Cercul se inspiră din tradiţie şi natură, evoluează şi renaşte din nou din vechile sale valori. Deci plecăm de la natură şi ne reîntoarcem la natură pentru a ne păstra sănătatea.

Odată cu rebrandingul, portofoliul companiei s-a modificat. Care sunt aceste modificări?

C.D.: Primul pas a fost schimbarea de imagine – identitatea vizuală a companiei şi a brandului Dacia Plant –, urmând să construim conexiunea emoţională şi relevanţa cu consumatorii acestor branduri, dar şi nevoia de a ne diferenţia de competitori. În plus, toate ambalajele vor fi de acum mai simple, mai elegante şi reduse la esenţă. Produsele sunt acum împărţite pe branduri care comunică diferit pentru segmentul-ţintă cărora li se adresează: Îngeraşul este brandul de produse pentru copii, Sublima acoperă produsele destinate sănătăţii femeilor, Specialiştii Plantelor este brandul produselor create în colaborare cu personalităţi ale lumii medicale româneşti, iar brandul Dacia Plant acoperă produsele destinate susţinerii organismului în anumite tipuri de afecţiuni.  Cât despre produ­sele noi din brandul Dacia Plant, acestea sunt: Calmindolor, Emocalm Forte, Fitosenin, Herboprostal, Normocolesterol Forte, Vasoclean, Vivalong și Tamov. Precum vedeţi, numele lor este exemplificativ pentru tipul de susţinere sau de ameliorare a afecţiunilor pentru care au fost create. Vrem ca şi prin acest lucru să facem alegerea produselor cât mai uşoară şi mai corectă, pentru ca rezultatele să fie cele aşteptate de consumatori.

Care sunt motivele pentru care consumatorii ar trebui să aleagă produsele Dacia Plant?

C.D.: Sunt naturale şi sunt realizate pe baza reţetelor tradiţionale româneşti şi a noilor studii ştiinţifice, într-o unitate de producţie la standarde europene pentru că Dacia Plant acordă o atenţie deosebită ingredientelor din produsele sale şi le foloseşte doar pe cele mai bune. Adică plante de calitate, din soiurile cele mai bune, culese şi stocate corect, dar şi extracte naturale de la producători europeni consacraţi. Pentru că avem cea mai mare concentraţie de substanţă activă per comprimat şi pentru că ne respectăm întotdeauna promisiunile.

Care sunt sfaturile pe care le-aţi da unei persoane care nu foloseşte deloc suplimente alimentare? 

C.D.: Înainte de a decide că nu are nevoie de suplimente naturale, să se informeze despre ce înseamnă o dietă corectă şi completă. Va vedea, din păcate, că alimentaţia de astăzi nu oferă nici pe departe omului modern cantitatea corectă de nutrienţi şi vitamine de care are nevoie. Echilibrarea aportului nutri­ţional este esenţială pentru o sănătate pe termen lung şi suplimentele alimentare au puterea de a umple acest gol nutriţional din dieta omului modern.  Odată ajunsă în acest punct, este bine să se informeze despre ce suplimente alimentare să consume şi să aleagă suplimente cât mai naturale. Totodată, să nu uităm că plantele care stau la baza suplimentelor alimentare nu au reacţii adverse şi efecte secundare precum cele de sinteză.   

Cele mai citite

Piedone, Firea, Nicușor și Burduja vor în primărie; primăria ar putea intra în Șoșoacă

IlustrațieȘ Marian Avramescu Nicușor Dan, Gabriela Firea, Cristian Popescu – Piedone, Sebastian Burduja și teoreticul candidat al Alianței pentru Unirea Românilor (AUR) visează să...

Inteligența artificială, limitată în alegerile din România. Tot prostia naturală va dicta rezultatele

IlustrațieȘ Marian Avramescu Mulți politicieni și analiști sunt îngrijorați de modul în care inteligența artificială s-ar putea implica în campaniile electorale din acest an,...

Soluția  3 D împotriva administrației #rezist a Bucureștiului

Deși lansată târziu în cursa electorală, Gabriela Firea a ajuns rapid să-i sufle în ceafă lui Nicușor Dan, fiindcă are singurul proiect administrativ cu...
Ultima oră
Pe aceeași temă