Mastermind Communications organizează între 10-16 mai 2014 în București, cea de-a doua ediție a programului de CSBS – Customer Service Business Safari.
Customer Service Business Safari este un program similar unui mini-MBA, ce se adresează cu precădere patronilor de IMM-uri, directorilor și specialiștilor români care vor să aplice Programe de Servire Excelentă a Clienţilor, pentru fidelizarea acestora.
Programul se desfăşoară pe durata a 7 zile, dintre care 2 zile de pregătire teoretică, în care vor fi descrise tehnici şi modalităţi de Customer Experience Management, şi 5 zile de practică, în care participanţii la proiect vizitează 10 companii şi instituţii pentru a vedea cum aplică acestea efectiv noţiunile de Customer Service, întâlnindu-se acolo cu CEO și specialiști de profil. Primele companii care au confirmat programul de vizite sunt Alpha Bank Romania, Fildas Group-Farmaciile Catena, Hotel Marshal Garden, AmCham România şi ANPC. Așteptăm confirmări din partea altor 4 parteneri.
La finalul turului va fi organizată o sesiune de concluzii şi o festivitate de închidere, la care vor fi înmânate şi Diplomele de participare.
Mai multe detalii pe: http://www.calendarevenimente.ro/detalii.php?ev=128009
Persoana de contact:
LAVINIA ANDRONACHE
E-mail: lavinia.andronache@mastermindcom.ro
Mobil: 0735.911.112
Tel/Fax: 021.423.07.02