15.7 C
București
joi, 16 mai 2024
AcasăSpecialCredit Risk & Debt Collection Forum inițiază o dezbatere deschisă în domeniul...

Credit Risk & Debt Collection Forum inițiază o dezbatere deschisă în domeniul colectării de creanțe

În România, piața colectării de creanțe a ajuns la un nivel de maturitate care invită la discuții de finețe.

Care sunt cele mai bune practici în această industrie? Care sunt reperele sistemului de colectare în România vs. Europa? Care este profilul angajaților și ce îi motivează să își construiască o carieră în industrie? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările la care experți în domeniu își propun să răspundă în cadrul Credit Risk & Debt Collection Forum.

Evenimentul, ajuns la cea de-a 6-a ediție, este organizat pe 26 ianuarie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, de Conference Arena, membru Marketing Insiders Group. La Credit Risk & Debt Collection Forum sunt așteptați top și middle manageri din industrii precum cea a serviciilor financiare, telecom, sănătate, retail, auto, real estate, legal.

Printre subiectele abordate în cadrul conferinței menționăm:

  • Colectarea ca parte integrantă a procesului de creditare.

  • Productivitatea în zona colectării creanțelor.

  • Segmentarea eficientă a clienților.

  • Pro și contra firmelor de outsourcing în colectarea creanțelor.

  • Protecția consumatorilor și colectarea creanțelor.

Unul dintre speakerii așteptați la eveniment este Nansi Lungu, Lector Univ. dr. la catedra de Științe cognitive, Universitatea Titu Maiorescu și Behavior Analyst Bitdefender. Discursul său va fi despre motivație și demotivație și rolul acestora în productivitatea angajaților.

Reprezentanții firmelor de colectare de creanțe care lucrează direct cu debitorii se află într-o permanentă luptă mentală cu alți oameni. Ei ajung deseori să își consume resursele interioare, pierd capacitatea de autocontrol și experimentează ceea ce se numește epuizarea EU-lui. În acest context, nu mai văd perspectivele evoluției carierei lor pe termen lung. Un alt factor care demotivează este lupta între conștiința naturală și cea socială. Simțul dreptății înnăscute, format în urmă cu milioane de ani, spune că nu este corect să obligi omul să renunțe la lucrurile lui. Simțul dreptății sociale, format mai recent, spune că prin contract debitorul și-a asumat anumite angajamente pe care trebuie să le respecte. Pentru a-și păstra energia, angajații firmelor de colectare de creanțe au nevoie de motivație, în primul rând intrinsecă. Au nevoie să înțeleagă care este abilitatea pe care o capătă practicând această meserie.” explică Nansi Lungu.

Discuția despre motivația intrinsecă urmează a fi dezvoltată în cadrul Credit Risk & Debt Collection Forum. Un alt speaker așteptat la eveniment este Ana Sebov- Senior Manager Forensic Services, PwC.

Conferința se bucură de sprijinul: Advantage Software Factory– Silver Partner, Competence Call Center – Strategic Partner, Alpine Adventure Romania – Supporting Partner, InScentive– Scenting Partner.

Parteneri media: Manager.roMarketingportal.roJurnalul de AfaceriBănci și Bancomate, România liberăDoing BusinessKompass, 9AM, Urbo.

Pentru mai multe informații despre eveniment vă invităm să accesați:

http://www.conference-arena.com/credit-risk-debt-collection-forum.

Pentru înscrieri de participare sau oportunități de parteneriere, vă rugăm să ne contactați pe adresa registration@conference-arena.com.

Pentru mai multe detalii vă rog să contactați:

Diana Niță | MARKETING INSIDERS GROUP

E-mail: diana.nita@market-insiders.com l Web: www.conference-arena.com

Despre Marketing Insiders Group
Descoperiti generația de business multidisciplinară!

CONFERINȚE INTERNAȚIONALE | CERCETARE DE PIAȚĂ | TRAINING PERSONALIZAT | BRANDING STRATEGIC

Pășiți în noua eră de business cu cei mai buni experți de marketing, traineri și consultanți ai momentului sub același acoperiș vizionar. Cifre: 50 de branduri internaționale în portofoliu; competențe ATL, BTL și TTL; membri ai juriului Stevie Awards (Categoria Sales & Customer Service); peste 15 ani de know-how strategic de contact center (Asociația Română a Contact Centerelor, Romanian Contact Center Awards, Contact Center Magazine); 11 comunități targetate de social media; mai mult de 100 de conferințe de afaceri organizate în Europa. Aflați mai multe vizitând: market-insiders.com.

Cele mai citite

Motivul pentru care un pacient stă neoperat de 10 zile la Spitalul Județean de Urgență Slobozia

Un pacient internat la Spitalul Județean de Urgență Slobozia așteaptă de 10 zile să fie operat după ce și-a rupt piciorul în urma unei...

Cine sunt cei mai doriți angajatori din România

Un studiu elaborat de Catalyst Solutions prezintă un clasament al celor mai doriți angajatori din România, în anul 2024, arată un articol postat pe...

Avertismentul lui Norbert Wiener

Inteligența artificială a apărut pe o altă linie a abordării raționării decât cea moștenită din cultura clasică. Să amintim câteva momente de cotitură care...
Ultima oră
Pe aceeași temă