4.3 C
București
miercuri, 4 decembrie 2024
AcasăSpecialBlack Friday 2015. Ce vânzări au înregistrat magazinele de Vinerea Neagră, în...

Black Friday 2015. Ce vânzări au înregistrat magazinele de Vinerea Neagră, în 2014

Black Friday 2015. Vinerea reducerilor este așteptată cu nerăbdare atât de cumpărători cât și de magazine, deoarece în doar câteva zile înregistrează vânzări record. Astfel, anul trecut, Marketonline, F64, eMAG sau evoMAG aproape că și-au epuizat stocurile încă din prima zi a reducerilor.

Citește și: Black Friday 2015: Patru greșeli de EVITAT când faceți cumpărături de Vinerea Neagră

F64- peste nouă milioane de lei în 24 de ore

F64 a vândut de peste nouă milioane de lei în primele 24 de ore dedicate Black Friday 2014 și de peste 13 milioane de lei în toată campania.

Mai mult, în primele 24 ore, pe F64.ro 284.613 vizitatori și-au căutat produsele preferate de Black Friday 2014. Cele mai populare produse au fost DSRL-urile Nikon D7100 și Canon 650D.

Citește și: Black Friday 2015. Patru sfaturi pentru a cumpăra eficient de Vinerea Neagră

MarketOnline și-a epuizat 80 la sută din stoc în câteva ore

MarketOnline.ro a epuizat 80 la sută din stocurile pregatite pentru Vinerea Neagră înca din prima zi. Cele mai vândute produse de pe acest site au fost televizoarele cu diagonale mari, laptopurile, produsele electrocasnice și cele de îngrijire personală.

evoMAG, profit de un milion de euro

Magazinul evoMAG a vândut peste 20.000 de produse, care au generat vânzări de 2.000.000 de euro. Valoarea totală a reducerilor de Black Friday a fost de 900.000 de euro, astfel profitul magazinului a fost de 1.100.000 de euro. 

Citește și: Black Friday 2015: Când se dă drumul la reduceri

Mai mult, în cele trei zile de Black Friday, evoMAG a suplimentat stocul cu 66 la sută. 

 eMAG, în vârful clasamentului

Magazinul eMAG a avut vânzări de aproximativ 34 de milioane de euro în cele trei zile de reduceri. În total, a vândut 450.000 de produse. Cel mai mare discount aplicat unui produs de către eMAG a fost de  20.000 de euro.

Black Friday 2015. Vinerea Neagră este o sărbătoare americană care a reuşit să se impună pe majoritatea pieţelor din lume. Sub aspectul reducerilor substanţiale la diverse produse, retailerii reuşesc să atragă foarte mulţi clienţi ce sunt dispuşi să scoată din buzunar sume de bani pentru laptop-uri, televizoare, monitoare, maşini de spălat, tablete, telefoane mobile sau console video.

 

 

 

Cele mai citite

Românii, cuceriți de magia edițiilor limitate: 7 din 10 aleg produse tematice de Crăciun

Studiul arată că peste 60% dintre români percep brandurile care lansează ediții tematice de Sărbători, ca fiind mai atrăgătoare Produsele în ediție limitată, lansate cu...

Călin Georgescu vrea evaluarea scutului antirachetă de la Deveselu

Candidatul pro-rus Călin Georgescu a spus, marți, într-un interviu televizat, că scutul anti-rachetă de la Deveselu, construit de SUA, "va fi evaluat", transmite Antena...

Titluri de stat Fidelis la final de an: dobânzi avantajoase și facilități pentru donatorii de sânge

Programul aduce dobânzi atractive: 7,45% pentru titlurile cu scadență la un an și 7,9% pentru cele cu scadență la trei ani. Românii pot subscrie la...
Ultima oră
Pe aceeași temă