6.3 C
București
joi, 13 februarie 2025
AcasăSpecialAstaldi - MaxBoegl rămâne câştigătoarea licitaţiei pentru autostrada Nădlac-Arad

Astaldi – MaxBoegl rămâne câştigătoarea licitaţiei pentru autostrada Nădlac-Arad

Astaldi – MaxBoegl rămâne câştigătoarea licitaţiei pentru construcţia tronsonului de autostradă Nădlac-Arad, lot 1, după ce instanţa a respins plângerile depuse împotriva rezultatului procedurii de atribuire a lucrărilor, se arată într-un comunicat al casei de avocatură Boştină şi Asociaţii, care a reprezentat consorţiul în acest proces..

„În acest moment nu mai există niciun impediment legal pentru ca autorităţile să nu poată semna contractul cu asocierea Astaldi Sp.A.-MaxBoegl, desemnată câştigătoare a licitaţiei derulate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR)”, se arată în comunicat.

Curtea de Apel Bucureşti a respins joi ca nefondată plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire, formulată de asocierea Porr Construct SRL- Porr BAU GmbH. Hotărârea este irevocabilă.

De asemenea, pe 4 noiembrie Curtea de Apel Bucureşti a respins ca nefondată, tot printr-o hotărâre irevocabilă, plângerea împotriva rezultatului procedurii de atribuire formulată de asocierea CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara -Societatea de Construcţii în Transporturi – Luca Way.

Citeşte şi: Constructorul autostrăzii Comarnic-Braşov va fi desemnat până la sfârşitul lunii octombrie

„Anterior, contestaţiile formulate de cei doi ofertanţi nemulţumiţi de rezultatul procedurii de atribuire au fost respinse de CNSC prin decizia 3388/3524/3600 din 20.09.2013, casa noastră de avocatură asigurând asistenţa şi reprezentarea şi cu acea ocazie”, a declarat în comunicat Mihai Marian, avocat partener în cadrul Boştină şi Asociaţii, coordonatorul ariei de practică „Infrastructură”.

Construcţia autostrăzii Nădlac-Arad a fost împărţită în două loturi, pe o distanţă totală de aproape 39 de kilometri. Primul a fost adjudecat de asocierea româno – portugheză Romstrade-Monteadriano Engenharia e Construcao-Donep Construct, pentru 115,8 milioane euro, iar lotul al doilea a revenit constructorului austriac Alpine Bau, valoarea contractului fiind de 124,45 milioane euro.

CNADNR a reziliat însă, anul trecut, contractul pentru primul tronson, motivul principal fiind întârzierea lucrărilor, iar în acest a reziliat şi contractul de proiectare şi execuţie a lotului 2, după falimentul Alpine Bau.

Lucrările de construcţie pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuţie iniţial fiind de un an şi jumătate.

Cele mai citite

Ministerul Finanțelor împrumută 600 milioane lei de la bănci printr-o licitație de obligațiuni

Ministerul Finanțelor a obținut 600 de milioane de lei de la bănci printr-o licitație de obligațiuni de stat scadente în februarie 2038, la o...

OpenAI va oferi acces nelimitat la viitorul model GPT-5 pentru toți utilizatorii

CEO-ul OpenAI a dezvăluit că, odată cu lansarea GPT-5, compania va unifica toate modelele lingvistice Viitorul model lingvistic dezvoltat de OpenAI va putea fi utilizat...

Datoria externă a României a crescut semnificativ în 2024 și a ajuns la 203,5 miliarde de euro

Datoria externă totală a României a înregistrat o creștere semnificativă la finalul anului 2024, ajungând la 203,5 miliarde de euro, cu 20,3 miliarde de...
Ultima oră
Pe aceeași temă