SsangYong, ”Dublul Dragon” coreean care a fost preluat de indienii de la Mahindra & Mahindra în 2011, este mai mult cunoscut pentru bătrânele SUV-uri cu reale aptitudini off-road, dezvoltate în parteneriat cu Mercedes-Benz (Musso, 1991 – model care, după Revoluție, a fost intrat și în dotarea trupelor antitero din România, Rexton, 2001 – dezvoltat pe platforma primei generații ML) și conducerea topurilor celor mai urâte mașini, cu Rodius.
În ultimul timp, însă, SsangYong încearcă să renască. Noile modele Tivoli, Korando și XLV au deschis calea, iar, acum, la Salonul Auto de la Paris 2016, coreeano-indienii surprind cu prototipul LIV-2. Prescurtare a numelui ”Limitless Interface Vehicle”, LIV-2 este forma finală a proiectului Y400 ce stă la baza noului SUV de clasă mare de la SsangYong, adică noul Rexton. Mașina va ajunge pe piață în 2017.