Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Generaţia Millennials doreşte anunţuri de angajare scurte şi clare în social media

Generaţia Millennials îşi doreşte anunţuri de angajare scurte şi clare, posibilitatea aplicării de pe mobil, fără a completa formulare lungi, care necesită multe informaţii, cel puţin în prima fază a procesului de recrutare, conform unui studiu de profil, remis joi, de Agerpres.

Share

Rl online 0 comentarii

03.05.2018 - 12:38

Tinerii se aşteaptă ca angajatorii să aibă o atitudine proactivă şi să ducă ofertele de muncă acolo unde are loc adevărata comunicare în online: pe reţelele sociale, în comunităţi online şi pe site-urile de ştiri, conform studiului realizat în România de platforma de recruitment marketing SmartDreamers.

Aproape 44% dintre respondenţii studiului sunt activi pe reţelele sociale între 1-3 ore pe zi. Următoarea categorie aparţine celor care petrec mai puţin de o oră pe zi pe Facebook, Instagram sau LinkedIn - peste 22%. Urmează tinerii care sunt online între 3-6 ore pe zi (cu 21,5%) şi cei care au o prezenţă în social media mai mare de 6 ore pe zi, cu 12,4%.

Cât despre mediul în care tinerii vor să afle de noile joburi, social media este într-o bătălie deschisă cu site-urile clasice de joburi. 44,6% dintre cei care au participat la studiu vor să afle despre noile joburi pe canale alternative de recrutare, cum ar fi Facebook, Instagram, YouTube sau comunităţile online pe care le frecventează.

Faptul că pentru multe companii devine dificil să acopere un număr mare de posturi vacante face din social media un canal important de recrutare, mai ales dacă un angajator caută persoane care lucrează pentru concurenţă. 57,9% dintre respondenţi afirmă că dau click pe un anunţ de muncă în social media pentru a vedea despre ce e vorba, iar 37,1% spun că ar intra pe anunţ doar dacă acesta ar fi unul atractiv. Doar 5% dintre cei intervievaţi afirmă că nu dau click pe un anunţ de pe social media deoarece preferă să caute locuri de muncă pe platformele de recrutare.

De multe ori, deşi vede un anunţ de angajare pe mobil în timp ce e în oraş, în autobuz sau metrou, candidatul trebuie să ajungă la un laptop sau PC pentru a aplica, pentru că foarte puţine companii din România oferă posibilitatea candidaţilor de a aplica pe mobil. Potrivit studiului, 51,8% dintre respondenţi vor ca aplicarea să fie posibilă de pe smartphone.

Atunci când vor să afle mai multe detalii despre o companie, 83,4% dintre tineri merg pe site-ul respectivului brand. În lista surselor de informare se mai înscriu ştirile şi articolele despre companie apărute în mass media (44,7%), conturile de social media ale brandului, platformele de joburi.

Există o serie de impedimente care îi determină pe tineri să nu aplice la un loc de muncă sau să evite joburi ale companiilor în cauză. 59,8% afirmă că o piedică majoră în aplicare este descrierea lungă, complicată sau neclară a poziţiei. Un alt motiv e legat de durata procesului de aplicare şi volumul mare de informaţii solicitate. Pentru 21,6% dintre respondenţi o piedică este reprezentată de lipsa imaginilor şi a video-urilor din prezentarea companiei.

Comentarii

loading...