În urma licitației derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA, oferta depusă de PORR CONSTRUCT a fost declarată câștigătoare în cadrul procedurii de achiziție a serviciilor de proiectare și execuție a lucrărilor pentru ”Modernizarea liniei CF București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră”.
Obiectivul general al investiției pentru modernizarea liniei de cale ferată București Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră este ˮRedeschiderea circulației feroviare pe pod peste râul Argeș, între Vidra și Comanaˮ.
Acest obiectiv prevede proiectarea și execuția lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare, între stațiile Vidra și Comana (inclusiv stația Comana), de la km 18+180 (capătul Y al stației Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al stației Comana) și următoarele poduri de cale ferată:
-pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiștea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeș. În zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70m+145m+70m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului (direcţia Bucuresti) se vor executa viaducte de acces cu 8 deschideri de 30 m, iar pe malul drept (direcţia Giurgiu) se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 m şi 3 deschideri de 33 m.
-pod km 18+265 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m.
-pod km 18+402 peste râul Sabar. Noul tablier va avea deschiderea de 45 m
-pod km 28+375 peste râul Neajlov. Noul tablier va avea deschiderea de 70 m.