15.3 C
București
vineri, 10 mai 2024
AcasăLifestyleFoodwise Marketing: campanie Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și restaurantul Solt Dining

Foodwise Marketing: campanie Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și restaurantul Solt Dining

Foodwise Marketing semnează campania de lansare  pentru Courtyard by Marriott Bucharest Floreasca și  restaurantul Solt Dining

Courtyard by Marriott se adresează noii lumi de business, oferind un spațiu în care oaspeții își pot urma nestingheriți pasiunile personale și profesionale, într-un mediu axat pe colaborare și experimentare.

În cadrul Courtyard Bucharest Floreasca se află și Solt Dining, un restaurant premium casual, inspirat de principiile filosofiei nordice. Solt Dining promite o experiență culinară contemporană, cu un meniu bazat în principal pe surse locale, proaspete și de sezon.  

Foodwise, parte a grupului de comunicare Hello, singurul hub creativ specializat în dezvoltarea de proiecte pentru industria food&beverages, a imaginat pentru brand-ul Courtyard Bucharest Floreasca o campanie pornind de la conceptul “Full-hearted in the heart of the business district”.  Competenţele Foodwise Marketing includ dezvoltarea de concepte “la cheie” în zona de retail şi HoReCa, reunind un portofoliu extins de colaboratori, cu specializări complementare în dezvoltarea de concepte, branding şi execuţie integrală de proiecte. 

“Am apreciat propunerea Foodwise, care a dovedit o foarte bună cunoaștere a industriei de food & beverages. Propunerea din pitch ne-a convins că aceasta este agenția cu care ne dorim să lucrăm pentru campania de lansare, care să susțină valorile brand-urilor pe care le lansăm în curând.” – Corina Velcu-Dimancea, (Director of Sales and Marketing, Courtyard by Marriott).  

Cornelia Velicu-Dimancea

“Ne bucurăm să includem acest client în portofoliul Foodwise, un astfel de parteneriat reprezentând pentru noi o oportunitate de a ne pune în valoare experiența din zona HoReCa și food & bev într-o manieră inedită. Un proiect de asemenea anvergură ne onorează și suntem siguri că vom crește frumos acest parteneriat.” – Marilena Istratescu (Managing Partner și Co-Fondator al grupului HELLO/ Foodwise).

Marilena Istrătescu

Proiectul constă în dezvoltarea campaniei de comunicare pe doi piloni – pentru  hotelul Courtyard Bucharest Floreasca și pentru restaurantul Solt Dining – și va beneficia de o campanie de comunicare integrată, care va include OOH, indoor, social media și PR.

Exterior BUHCF

Deschiderea oficială a hotelului Courtyard by Marriott și a restaurantului Solt Dining va avea loc în octombrie 2019. Localizat în zona de nord a Bucureștiului (Bd. Dimitrie Pompeiu 2A), în apropierea parcului Herăstrău, hotelul se află într-o clădire de 13 etaje, cu arhitectură în stil nordic. Courtyard Bucharest Floreasca are 259 de camere, 7 săli de conferință, sală de fitness, un magazin cu program non-stop – The Market și un restaurant cu specific nordic – Solt Dining. De asemenea, dispune de parcare proprie.   

 

 

Cele mai citite

Dan Podaru o invită pe Clotilde Armand la o dezbatere publică

Edilul in functie al sectorului 1, Clotilde Armand, se ascunde in spatele acuzatiilor și evita dezbaterile reale cu contracandidatii sai, susține Dan Podaru, propunerea...

Putin a vrut să guste din Europa, de ziua ei, dar a rămas doar cu oastea, a Ungariei, într-o măsea

Ilustrație: Marian Avramescu Cu ocazia Zilei Europei / Ziua Victoriei, președintele Federației Ruse, Vladimir Vladimirovici Putin, a vrut să guste din Bătrânul Continent și...

10 Mai – adevărata sărbătoare națională

Să sfârâie grătarele, micii să fie bine rumeniți, să cânte lăutarii! Acestea au fost imperativele Zilei de 9 Mai - Ziua Europei, cinstită, ieri,...
Ultima oră
Pe aceeași temă