Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Cum pui la punct o pizzerie modernă: idee, plan, echipamente

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2019 - 12:18

Relația de iubire dintre români și pizza durează de mult și pare că se consolidează pe zi ce trece. La fiecare colț de stradă găsești măcar un chioșc de unde să-ți astâmperi foamea (sau, mai ales, pofta) cu o felie. 

Având în vedere numeroasele pizzerii care deja există, cum procedezi astfel încât să ieși în evidență și să-ți câștigi felia ta de piață? Dacă te pregătești temeinic, deschiderea unei pizzerii poate fi o investiție de succes. Hai să vedem o listă cu aspectele esențiale de bifat înainte de a trece la implementare. 

1. Stabilește meniul. Crearea și selectarea rețetelor de pizza joacă un rol important în startul activității. Odată construit meniul, vei putea plănui stilul locației, modul de servire al preparatelor și echipamentele necesare pentru prepararea lor, așadar, începi să-ți conturezi structura bugetului.

 

2. Alege modul de servire și tipul de restaurant. În funcție de buget, ai următoarele posibilități:

  • Spațiu cu mese pentru servire. În acest caz, bugetul poate fi ridicat, însă îți oferă avantajul de a crea și controla atmosfera pe care ți-o dorești
  • Delivery. Este o opțiune convenabilă pentru mulți consumatori, cu minusul că poate avea un risc crescut în ce privește siguranța și prospețimea alimentelor, implicând de asemenea costuri suplimentare pentru mijloacele de transport, asigurări ș.a.
  • Take out. Este varianta care implică, de obicei, cele mai puține costuri, însă pierzi avantajul oferit de o atmosferă specială pe care o poți crea într-un spațiu de servire

3. Pune pe hârtie planul de afaceri. Acesta e esențial pentru a stabili și înțelege structura afacerii tale, construind în același timp și previziuni de natură financiară.

a – Rezumatul (sumarul) afacerii

b – Descrierea companiei

c – Analiza de piață

d – Ofertele în piață

e – Managementul afacerii

f – Strategii de marketing și PR

g – Proiecții financiare

 

4. Găsește locația perfectă. În procesul de identificare a locației potrivite pentru pizzeria ta, îți recomandăm următoarele tehnici:

  • Cauta o zonă unde locatii similare sunt rare; competiția este constructivă, totuși, evită să-ți deschizi pizzeria lângă cel mai cunoscut brand din oraș;
  • Optează pentru o locație cu vizibilitate mare, pe strada principală, lângă o parcare solicitată, într-o zonă cu trafic pietonal semnificativ;
  • Studiază obiceiurile culinare și caracteristicile demografice ale celor ce locuiesc sau frecventează zona.

         

5. Identifică sursa fondurilor necesare. Ia în considerare costul inițial al investiției la care adaugi costurile de funcționare pentru primul an. Pentru că o parte considerabilă din buget va merge către finanțarea echipamentelor, documentează-te asupra resurselor tehnologice de care ai nevoie.  Lista, complexitatea și specificațiile echipamentelor necesare pentru pizza depind, desigur, de conceptul afacerii. Totuși, există o listă de echipamente absolut necesare fiecărui business din acest domeniu: cuptor pentru pizza care poate fi electric, pe gaz, lemn; normal, rotativ sau cu bandă, malaxor pentru aluat și echipamentele frigorifice (unitate ingrediente, mese de pizza, dulapuri sau camere frigorifice). Odată achiziționate echipamentele de bază, te poți gândi și la lista echipamentelor utile pentru dezvoltarea activității: divizor aluat, formator pentru pizza, vitrinele de prezentare.

 

6.  Alege oamenii potriviți. Pe lângă abilități practice bune, alege oameni care să înțeleagă importanța activității proprii în cadrul acestei afaceri. Asigură-te că au un mediu de lucru confortabil, plăcut și optim pentru dezvoltare.

 

7. Investește în promovare. Cunoaște-ți nișa de potențiali clienți și construiește comunicarea astfel încât aceștia să fie receptivi. În funcție de piața potențială, alege canalele de comunicare cele mai accesibile pentru clienți – de exemplu, dacă te adresezi comunității dintr-un cartier, asigură-te că ai semnalistică vizibilă și atractivă, oferă promoții și răsplătește fidelitatea clienților tăi. Dacă te adresezi, de exemplu, unui public utilizator de rețele sociale, fii prezent pe aceste rețele cu un conținut potrivit și ușor de înțeles pentru clienții tăi.

 

8. Testează, testează, testează. Înainte să faci deschiderea oficială, alocă-ți un timp pentru a testa serviciile oferite într-un cadru mai restrâns. Notează și găsește soluții pentru fiecare punct de îmbunătățit.

Desigur, sunt multe aspecte de luat în considerare atunci când decizi să pui bazele unei afaceri, însă cu dedicare, perseverență și o planificare temeinică, ai șanse mari să meargă.

Pentru mai multe informatii despre inceperea unei astfel de afaceri sau despre echipamentele profesionale prezentate va invitam sa vizitati site-ul https://www.sdsgroup.ro/ sau sa ne contactati la 021.311.88.09.

 

 

Comentarii

loading...