Sursa foto: shutterstock.com

Află principalele motive pentru care marketingul prin SMS este esențial în era smartphone-ului

Numărul din ce în ce mai mare al utilizatorilor de smartphone-uri îi îndeamnă pe foarte mulți reprezentanți ai companiilor să caute modalități de a-și transmite mesajele către clienții existenți sau potențiali, iar marketing-ul mobil pare a fi cea mai bună cale.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 05.10.2020 - 17:13

Numărul din ce în ce mai mare al utilizatorilor de smartphone-uri îi îndeamnă pe foarte mulți reprezentanți ai companiilor să caute modalități de a-și transmite mesajele către clienții existenți sau potențiali, iar marketing-ul mobil pare a fi cea mai bună cale. SMS-urile au apărut acum aproximativ 20 de ani și utilizându-le, ai garanția că folosești o metodă fiabilă de a ține pasul cu noile tendințe ale pieței.

Există destul de multe companii care consideră că sms marketing-ul necesită investiții mari și nu permite o comunicare direcționată sau personalizată sau că acea investiție nu își dovedește rentabilitatea și, prin urmare, nu aduce beneficii.

SMS-urile (sau mesageria text) reprezintă, însă, o metodă foarte personală, rentabilă și fiabilă de a interacționa cu clienții și aduce numeroase avantaje. De aceea, această strategie de marketing ar trebui să facă parte din planul de promovare al fiecărei companii.

În cele ce urmează, vor fi rezumate cele mai importante beneficii ale campaniilor de SMS marketing:

 

Mesajele SMS nu au nevoie de conexiune la Internet

SMS-urile vor ajunge la oameni, chiar dacă aceștia nu au un abonament sau o cartelă cu date mobile ori o conexiune WiFi și nici măcar nu necesită un telefon performant pentru a primi mesajele text.

 

Conținutul SMS-ului poate fi ușor personalizat

Sms-urile din campaniile de marketing sunt foarte ușor de personalizat cu numele persoanei căreia vrei să îi transmiți acel mesaj text. Spre deosebire de poșta electronică, unde zeci de e-mail-uri sunt primite zilnic, inclusiv în spam, sms-urile sunt mult mai greu de ignorat de către clienți.

 

Poți genera clienți potențiali

Prin intermediul unui SMS, poți configura cuvinte cheie diverse (ce pot avea legătură cu numele brand-ului sau orice cuvânt interesant). De exemplu, textul poate suna extrem de simplu: ‘’Trimite SMS la acest număr de telefon și vei afla știri și oferte speciale!’’. Rezultatul va fi un număr foarte mare de contacte noi, care sunt interesate de ceea ce vrei să oferi și cu care poți comunica pe viitor.

 

SMS marketing poate fi integrat în alte canale


Strategiile de marketing folosite de o companie trebuie să funcționeze perfect împreună. Și, chiar dacă strategia de SMS marketing funcționează bine de una singură, ea poate sprijini alte canale, precum social media sau e-mail marketing. De exemplu, poți alege să trimiți mesaje pentru a le reaminti clienților să citească un e-mail trimis cu ceva timp în urmă. Iar câteva cuvinte s-au dovedit suficiente pentru a crește rata de deschidere a e-mail-urilor cu 20-30%.

 

Crește implicarea clienților

SMS-urile sunt un mod de a îmbunătăți modul în care compania și brandul tău interacționează cu clienții. Totuși, nu uita să variezi tipul de conținut trimis acestora. Ai putea, de exemplu, să le trimiți prin acest canal și un link către un produs la reducere, să pui la dispoziție un voucher sau anunți un eveniment la care clienții să participe.

 

Campaniile de SMS marketing sunt mult mai accesibile decât posibilele alternative oferite de marketingul digital și va cunoaște o continuă dezvoltare, deoarece ajung mult mai ușor la clienți și potențiali clienți față de celelalte canale, unde este foarte ușor ca aceștia să se piardă în mulțimea de informație primită.

 Sursa foto: shutterstock.com

Comentarii