30.2 C
București
marți, 16 aprilie 2024
AcasăȘtirile zileiGrav accident în gara Fetești. Trenurile spre litoral au ore de întârzieri

Grav accident în gara Fetești. Trenurile spre litoral au ore de întârzieri

UPDATE: Pe aceeași magistrală feroviară, București – Constanța, sunt probleme și din cauza furtunii care s-a înregistrat miercuri seară. Astfel, între gările Brănești și Fundulea trenurile circulă pe un singur fir din cauza faptului că liniile electrice aeriene care alimentează locomotivele au fost rupte de vânt.

———————-

Un tren de marfă a intrat în plin într-o altă garnitură feroviară, care era oprită în gara Fetești de pe magistrala București – Constanța.

Accidentul s-a produs în seara zilei de miercuri, 28 iulie, fără a se înregistra răniți.

În schimb, circulația trenurilor pe ruta București – Constanța a fost grav afectată. Trenurile de călători au întârzieri care au ajuns până la 13 ore. Pasagerii unui tren care urma să plece din Gara de Nord spre Constanța au primit apă de băut, din partea companiei feroviare, după câteva ore de așteptare în gară.

“Magistrala Bucureşti – Constanţa este blocată în staţia CF Feteşti, pe ambele sensuri de circulaţie, din cauza tamponării a două trenuri private de marfă. Menţionăm faptul că un tren privat de marfă, care era garat la linia II, în staţia CF Feteşti, a fost tamponat de un al doilea tren privat de marfă, care a depășit semnalul de OPRIRE de la intrare în staţie, şi a intrat în trenul garat. În urma tamponării, 4 vagoane din compunerea primului tren de marfă au deraiat, iar din cel de-al doilea tren au deraiat 14 vagoane, iar locomotiva s-a răsturnat. Din cauza acestui eveniment feroviar, soldat fără victime omeneşti, dar cu mari pagube materiale, traficul feroviar pe raza staţiei Feteşti, atât spre Bărăganu, cât şi spre Movila este blocat”, a anunțat un comunicat de presă transmis de compania CFR SA.

Din cauza blocării liniei, un tren cu călători pe direcția Mangalia – Arad a fost oprit în câmp, în noaptea de miercuri spre joi, timp de opt ore.

Joi dimineață, în Gara de Nord din București, pe tabela electronică erau indicate întârzieri, la unele trenuri, care depășeau 120 de minute.

Mihai Diac
Mihai Diac
Mihai Diac are o experiență ca jurnalist de peste 20 de ani, atât în presa scrisă cât și online. A început să lucreze în presă la ziarul Azi, în anul 1993, în perioada în care era încă student. Ulterior a lucrat la Adevărul, Gândul și Green Report. La “România liberă”, Mihai Diac lucrează din anul 2015. În paralel cu activitatea jurnalistică, Mihai Diac și-a completat și pregătirea de specialitate. El a absolvit, printre altele, Colegiul Național de Apărare și cursul de pregătire a jurnaliștilor pentru zone de război. Printre acțiunile sale de documentare jurnalistică s-au aflat cele de la bordul portavionului american Truman și al fregatei românești Regina Maria, precum și cele din Afganistan, Irak, Transnistria și Georgia.
Cele mai citite

Aici găsești sisteme parazăpezi pentru acoperiș care împiedică alunecarea zăpezii

Atunci când sezonul rece își face apariția, crește interesul pentru achiziționarea accesoriilor pentru acoperiș, precum parazăpezile. Este și firesc, având în vedere că este...

Aici găsești sisteme parazăpezi pentru acoperiș care împiedică alunecarea zăpezii

Atunci când sezonul rece își face apariția, crește interesul pentru achiziționarea accesoriilor pentru acoperiș, precum parazăpezile. Este și firesc, având în vedere că este...

În timp ce PNL și PSD ar căuta un înlocuitor pentru Cîrstoiu, Sebastian Burduja își prezintă “Planul pentru București”

Sebastian Burduja, ministru al Energiei și președinte al filialei PNL București, își prezintă noua lui carte, care se intitulează "Planul pentru București". Sebastian Burduja vorbește...
Ultima oră
Pe aceeași temă