Proiectul legării Ploieștiului de Brașov prin autostradă nu a fost abandonat, declară premierul Nicolae Ciucă la semnarea contractului pentru noua alternativă la DN1, către Brașov.
„Mă bucur că un proiect început în 1985 ajunge astăzi să fie transpus în realitate și vorbim despre un tronson de drum care va trece Carpații și va reuși să lege sudul țării de centrul țării”, a declarat, miercuri seara, prim-ministrul, la semnarea contractului pentru reabilitarea și modernizarea Drumului Județean 1021 Valea Doftanei (județul Prahova) – Brădet (județul Brașov), transmite stiripesurse.ro.
Ciucă a subliniat că anul trecut s-au semnat contracte de 10,3 miliarde de euro, iar „la nivelul Ministerului Transporturilor au fost începute foarte multe elemente de infrastructură”.
„Doresc să subliniez că nu s-a renunțat la proiectul legării Ploieștiului de Brașov prin autostradă și discuțiile pe care le avem la nivelul guvernului, asumarea pe care sperăm să o finalizăm printr-o decizie atât politică, cât guvernamentală foarte curând, să concretizeze demararea proiectului pentru autostrada Ploiești – Brașov”, a declarat Ciucă.
Nicolae Ciucă a dat drumul la contractul pentru noua alternativă la DN1 spre Brașov ce va lega Valea Doftanei de Brădet
DJ 1021, Valea Doftanei – Brădet, va fi reabilitat și modernizat de către Ministerul Dezvoltării. Guvernul a aprobat recent indicatorii tehnico – economici.
„ Reabilitarea și modernizarea drumului județean 1021 se va realiza între km 37 + 620 și km 63 + 256.08, pe o lungime totală de 25.6 kilometri”, a transmis Ministerul Dezvoltării.
Traseul urmează să fie împărțit în 2 tronsoane: primul va avea o lungime de 13.2 kilometri și va fi cuprins între km 37 + 620 (jud. Prahova) și km 50 + 820.38 (limita jud. Brașov), iar cel de-al doilea se va întinde pe 12.4 kilometri, între km 50 + 820.38 și km 63 + 256.08.
Durata de execuție a acestui proiect este de 42 de luni, iar valoarea totală este estimată la 642.050.000 lei.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!