2 C
București
sâmbătă, 23 noiembrie 2024
AcasăInvestigații România LiberăCampania pentru pensii obligatorii a urcat clientela ING

Campania pentru pensii obligatorii a urcat clientela ING

Campania de promovare pentru pensiile obligatorii (Pilonul II) a atras cel putin 10.000 de noi clienti pentru ING Romania pe segmentul bancar, arata raportul financiar al grupului olandez. In ultimul trimestru, ING Romania si-a crescut cu 25% portofoliul de clienti (un plus de 95.000), ajungand la sfarsitul anului trecut la 503.000 clienti. De asemenea, valoarea afacerii ING in Europa in ceea ce priveste segmentul asigurarilor de viata a crescut in ultimul trimestru din 2007 de 4,4 ori fata de perioada similara din 2006, pana la 200 milioane euro, sprijinita in cea mai mare parte, cu 116 milioane euro, de vanzarile in Romania pe Pilonul II. Pana la sfarsitul anului 2007, ING Fond de Pensii a inregistrat peste un milion de aderenti, captand 33% din piata.

ING Romania tinteste dublarea numarului de clienti pe segmentul bancar, la un milion, pana in 2009. In acest sens, ING a lansat un card de credit cu o dobanda anuala de 18%. De asemenea, ING Romania estimeaza ca va atrage semnificativ noi clienti din randul aderentilor pe Pilonul II, atat pe segmentul bancar, cat si pe cel al asigurarilor de viata, Pilonul III, al pensiilor facultative.

"Tinta noastra pentru 2008 este ca 200.000 de aderenti de pe Pilonul II  sa aplice si la Pilonul III", a declarat Radu Vasilescu, seful ING Fond de Pensii.
Anul trecut, ING Groupe a realizat un profit net de 9,24 miliarde euro, in crestere cu 20,1% fata de anul anterior, in contextul cresterii cu 7% a valorii activelor detinute, la 1.312,5 miliarde euro. Asigurarile au generat anul trecut un profit de baza inainte de impozitare de 6,1 miliarde euro, in crestere cu 27,1%, in vreme ce operatiunile din sectorul bancar au adus un profit de 4,9 miliarde euro, in scadere cu 1,7%. Per total, profitul de baza inainte de impozitare al grupului ING a fost anul trecut de 11,08 miliarde euro, in urcare cu 12,4% fata de anul 2006.
"Valoarea noii afaceri (value of new business – VNB) este un indicator intern al ING, care evalueaza potentialul de business pe termen foarte lung pe care l-ar aduce instrumentul financiar respectiv, in speta Pilonul II", a spus  Vasilescu.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă