13.1 C
București
luni, 6 mai 2024
AcasăInvestigații România LiberăAir France a introdus două noi servicii pentru mobil

Air France a introdus două noi servicii pentru mobil

Air France a introdus două noi servicii gratuite bazate pe tehnologia mobilă de ultima generaţie: Air France Connect si site-ul pentru mobil.

Air France Connect, informează pasagerii cu privire la schimbările sau întârzierile ce le-ar putea afecta călătoria.

Folosind date precum numărul de telefon mobil şi adresa de e-mail pe care pasagerii le specifică la achiziţionarea biletelor de avion, Air France îi informează cu 14 zile înainte de zbor cu privire la eventuale întârzieri sau modificări precum schimbarea terminalului de îmbarcare. Acest serviciu este gratuit şi va fi disponibil iniţial în 8 limbi, inclusiv limba română.

Website-ul pentru mobil beneficiaza de aplicaţii pentru telefoanele mobile care permit gestionarea călătoriilor de la plecare până la destinaţie.

 

“Cu Air France Connect şi site-ul pentru mobil, Air France intenţionează să marcheze ultimele tendinţe ale pieţei, devenind astfel prima companie care utilizează cele mai noi tehnologii mobile pentru a-şi informa toţi clienţii în timp real şi într-un mod proactiv”, a declarat Herzog Christian, Marketing SVP la Air France KLM.

Air France Connect a devenit operaţional în data de 1 februarie, în urma a două faze de testare desfăşurate în lunile decembrie şi ianuarie.

În această perioadă au fost trimise 620.000 de e-mailuri şi mesaje text către clienţii companiei. Reacţiile din partea clienţilor arată că mesajele text sunt percepute ca un mijloc eficient de comunicare.

 

 

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă