17.9 C
București
sâmbătă, 25 mai 2024
AcasăInternaționalRebrandingul Elenei Udrea

Rebrandingul Elenei Udrea

În mijlocul scandalului referitor la brandul României, Elena Udrea pare că pierde puncte la capitolul „imagine”. Dincolo de rezultatul dezamăgitor al campaniei se vede însă un politician care a renunţat la mop, andrele şi culoarea roz pentru un comportament mai „procedural”. Un fel de rebranding, am zice, dacă ar fi vorba doar de imagine.

THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion au dat un răspuns avocăţesc referitor la asemănarea „întâmplătoare” dintre frunza României şi cea care se găseşte aproape gratis în cel puţin o bancă de imagine. O va durea pe Elena Udrea acest răspuns? Nu prea, fiindcă ministrul Turismului a jucat strâns: a făcut licitaţie şi a încredinţat recepţia lucrării unor oameni cu CV în publicitate. E una şi aceeaşi persoană care, nu demult, era cercetată de Parlament pentru cheltuielile de imagine ale ministerului. Însă Udrea cea de-acum poate să ceară explicaţii prestatorilor, fără prea multe griji, şi nu e exclus să se apară ca un salvator al situaţiei în final.

Articolul integral pe www.comanescu.ro

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă