În mijlocul scandalului referitor la brandul României, Elena Udrea pare că pierde puncte la capitolul „imagine”. Dincolo de rezultatul dezamăgitor al campaniei se vede însă un politician care a renunţat la mop, andrele şi culoarea roz pentru un comportament mai „procedural”. Un fel de rebranding, am zice, dacă ar fi vorba doar de imagine.
THR – Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion au dat un răspuns avocăţesc referitor la asemănarea „întâmplătoare” dintre frunza României şi cea care se găseşte aproape gratis în cel puţin o bancă de imagine. O va durea pe Elena Udrea acest răspuns? Nu prea, fiindcă ministrul Turismului a jucat strâns: a făcut licitaţie şi a încredinţat recepţia lucrării unor oameni cu CV în publicitate. E una şi aceeaşi persoană care, nu demult, era cercetată de Parlament pentru cheltuielile de imagine ale ministerului. Însă Udrea cea de-acum poate să ceară explicaţii prestatorilor, fără prea multe griji, şi nu e exclus să se apară ca un salvator al situaţiei în final.
Articolul integral pe www.comanescu.ro