13.1 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăInternaționalDirectorul de creație Balenciaga își cere scuze pentru campania publicitară controversată

Directorul de creație Balenciaga își cere scuze pentru campania publicitară controversată

Directorul de creație al Balenciaga, Demna Demna, și-a cerut scuze public pentru una dintre campaniile publicitare recente ale brandului de modă, care a prezentat imagini cu copii mici îmbrăcați în haine fetișiste.

“Vreau să-mi cer scuze personal pentru alegerea greșită a conceptului artistic pentru campania de cadouri cu copii și îmi asum responsabilitatea. A fost nepotrivit să punem copiii să promoveze obiecte care nu au nimic de-a face cu ei”, a scris Demna pe Instagram.

Campania, realizată de fotograful Gabriele Galimberti, a fost menită să promoveze o varietate de produse noi din magazinul de cadouri Balenciaga, notează CNN.

Aceasta a prezentat imagini cu copii mici îmbrăcați în piese din linia Balenciaga Kids. Între timp, gențile cu ursuleți de pluș fuseseră prezentate ca accesorii în cadrul show-ului prêt-à-porter Balenciaga pentru primăvara-vara 2023.

Însă mulți au criticat fotografiile, susținând că gențile erau nepotrivite pentru copii.

Într-o declarație furnizată săptămâna trecută pentru CNN, Galimberti a spus: “Nu sunt în măsură să comentez despre alegerile Balenciaga, dar trebuie să subliniez că nu am fost îndreptățit în niciun fel să nu aleg nici produsele, nici modelele, nici combinația acestora”.

Demna a continuat: “Oricât de mult mi-aș dori uneori să provoc prin munca mea, nu aș avea NICIODATĂ intenția de a face acest lucru cu un subiect atât de îngrozitor precum abuzul asupra copiilor, pe care îl condamn”. 

Casa de modă de lux și-a cerut scuze săptămâna trecută pentru această campanie și a retras-o în întregime.

Mesajul lui Demna a fost urmat de o declarație pe Instagram din partea președintelui și directorului executiv al Balenciaga, Cédric Charbit, care și-a prezentat propriile scuze pentru “greșelile noastre” și a împărtășit o serie de măsuri care sunt acum implementate la casa de modă.

Printre acestea se numără o reorganizare a departamentului de imagine al mărcii, precum și noi sisteme de verificare internă și externă a conținutului și a campaniilor. 

Urmărește România Liberă pe TwitterFacebook și Google News!

Stancu Alexandru
Stancu Alexandru
2017 este anul debutului meu în presă. Am trecut pe la ProTv și Aleph News, iar din vara lui 2021 am devenit editor web la România Liberă.
Cele mai citite

Ce trebuie să ai în vedere atunci când dorești să achiziționezi o barcă?

De la mic la mare, cu toții simțim o atracție deosebită pentru întinderile de apă. Când eram mici, mergeam la râu sau mare și...

Israelul, atac cu rachete asupra Iranului

Israelul a lansat un atac asupra Iranului ca răzbunare pentru atacurile iraniene asupra teritoriului său de la sfârşitul săptămânii trecute, a declarat ABC News...

Nicușor a lansat cel mai mare fake-news de campanie

Nicușor Dan a rostogolit cea mai mare minciună din actuala campanie electorală. Presa neomarxistă s-a grăbit să preia anunțul echipei sale, potrivit căruia Agenția...
Ultima oră
Pe aceeași temă