Ca multe dintre semenele sale, americance de culoare, vestita Oprah are probleme ponderale. Pe care le dezbate, pe larg, si in emisiunile TV pe care le face. Oprah este o jurnalista de succes, in jurul careia s-a dezvoltat o adevarata industrie a spectacolului. Suport publicitar perfect pentru produsele destinate unei anume categorii de public, din SUA si nu numai, fiecare dintre intalnirile televizate organizte de ea vinde. O imagine, emotii, spectacol, promovare, sfaturi si idei. Oprah este o femeie de succes. Una din cele mai bine platite din showbiz-ul de peste Ocean. Echivalentul twins care s-a incercat in Romania, la un moment dat, nu a rezistat, desi toate concesiile maneliste si de cartier cu putinta erau deja acolo. La Oprah, cu toate ca ciudateniile vietii abunda, mahalaua nu prea isi poate face loc. Pe langa premiile si recompensele consistente, care asigura fidelitatea auditoriului, poate ca si acest lucru conteaza. Oricum reteta functioneaza si vedeta nu pregeta sa se imbrace in rosu. Alegere meritata, semnificativa si… usor de stanga.
EMOTYCON