11.7 C
București
vineri, 29 martie 2024
AcasăEconomieVegis.ro investește 600.000 euro într-un nou depozit pentru produse naturiste

Vegis.ro investește 600.000 euro într-un nou depozit pentru produse naturiste

Suprafața depozitului Vegis.ro este de 1.000 mp și cuprinde zone cu temperatură controlată pentru păstrarea optimă a fiecărui tip de produs, precum și birourile echipei formata din 20 persoane, care vor ocupa cca. 25% din spațiu.

Investiția este realizată ca urmare a dinamicii pozitive constante înregistrate de Vegis.ro și a dezvoltării interesului românilor față de produse naturiste. În 2017, numărul comenzilor a crescut cu peste 35% față de anul anterior. Evoluția pozitivă a continuat în 2018, iar în primele 4 luni creșterea a fost de peste 40%. 

Odată cu finalizarea investiției în noul depozit și mutarea operațiunilor pe noua platformă, vom putea susține dezvoltarea portofoliului de produse naturiste pe care le propunem clienților, pentru că dublăm capacitatea de stocare. Este o investiție strategică pentru noi, pentru a putea gestiona eficient și sustenabil creșterile previzionate pentru următorii ani, cu 25-30% anual. Depozitul actual ne permite procesarea comenzilor curente, însă în momentele de vârf am constatat că avem nevoie de o capacitate mai mare și de automatizare. Trebuie să fim pregătiți pentru creșterile viitoare pentru a deservi clienții în condițiile cu care i-am obișnuit, adică livrarea produselor din stoc, în 24h-48h –declară Mihai Bucuroiu, Director Dezvoltare și Fondator Vegis.ro.

În prezent capacitatea de procesare a Vegis.ro este de 600 comenzi zilnic, iar noul depozit va permite dublarea acesteia până la peste 1200 comenzi pe zi, nivel la care Vegis.ro estimează să ajungă în următorii 2 ani.

Impactul investiției în business va fi vizibil direct în indicatorii de productivitate, viteza de procesare a comenzilor și eficientizare proceselor de lucru. De asemenea, aceasta va permite extinderea portofoliului de produse cu game noi ce necesită condiții speciale de stocare.

Spre deosebire de anii trecuți, când clienții alegeau preponderent produsele cunoscute, în prezent aceștia sunt tot mai interesați de produse noi. Segmentul Alimentelor Bio a crescut foarte mult și ne așteptăm să continue cu o evoluție similară anii următori. Este deci un pas strategic să investim într-un spațiu care permite dezvoltarea portofoliului de produse, implicit a business-ului și consolidarea poziției de lider în piața online de produse naturiste din România – adaugă Mihai Bucuroiu.

 

 

Cele mai citite

Cum hidroizolația poate face diferența între o iarnă sigură și o primăvară ușoară pentru locuința ta

O dată cu trecerea iernii și venirea primăverii, proprietarii de case și constructorii se gândesc la moduri de a proteja locuințele de umiditate și...

Tendințe de Culori și Materiale pentru 2024: O Privire Asupra Designului Interior

Anul 2024 aduce o schimbare notabilă în preferințele de culori și materiale în lumea designului interior, reflectând o nevoie crescândă de confort, sustenabilitate și...

Cum hidroizolația poate face diferența între o iarnă sigură și o primăvară ușoară pentru locuința ta

O dată cu trecerea iernii și venirea primăverii, proprietarii de case și constructorii se gândesc la moduri de a proteja locuințele de umiditate și...
Ultima oră
Pe aceeași temă