Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a anunțat rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pe trimestrul 1 al anului 2021, raportând o creștere organică de 7,7 la sută.
Pe categorii de produse, principalele motoare de creștere au fost cafeaua și Purina PetCare, alimentate de impulsul continuu în comerțul electronic și lansările de produse noi. Cafeaua a înregistrat o creștere de două cifre, cu o cerere puternică pentru produsele Nescafé și Starbucks.
Pe de altă parte, potrivit unui comunicat de presă difuzat la data de 22 aprilie, Nestlé a încheiat un nou parteneriat cu Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie (IFRC) și Societățile Naționale de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a sprijini livrarea de vaccinuri către comunitățile defavorizate din întreaga lume.
„Parteneriatul include acțiuni la nivel global, precum și sprijin specific în țările și regiunile vulnerabile. O mare parte a activității se va concentra pe înființarea unităților de vaccinare, transportul vaccinurilor, campaniile de informare și promovarea vaccinării grupurilor cu risc ridicat. Împreună cu alte parteneriate, Nestlé a alocat până în prezent 10 milioane de CHF pentru eforturi echitabile de vaccinare”, precizează comunicatul de presă.