18 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăEconomieUna din cele mai mari bănci, prezentă şi în România, şi-a anunţat...

Una din cele mai mari bănci, prezentă şi în România, şi-a anunţat închiderea afacerilor

Potrivit Euroscoop şi capital.bg este vorba de şase ţări Bulgaria, Macedonia, Albania, Serbia, Muntenegru şi Republica Moldova, scrie Gândul. Surse citate de presa bulgară susţin că OTP este interesată de preluarea activelor Socciete Generale în Europa Centrală şi de Est. Un alt potenţial cumpărător este American Apollo Global Management care însă nu a confirmat, nici nu a infirmat informaţia.

Societe Generale este unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiar-bancare.  Având mai mult de 148.000 de angajaţi, cu sedii în 76 de ţări, deserveşte 32 de milioane de clienţi în întreaga lume în activităţi zilnice.

BRD-SocGen, a treia cea mai mare bancă din România, a raportat pentru 2017 cel mai mare profit din sistemul bancar românesc, câştig record şi pentru bancă.

Principalii indicatori financiari ai BRD Groupe Société Générale la 31 decembrie 2017, la nivel consolidat, arată un profit net de 1,41 miliarde de lei, în creştere cu +85,3% faţă de anul anterior, a anunţat joi conducerea instituţiei financiare.

„Anul 2017 s-a caracterizat prin redresarea creditării pe fondul avansului creditelor acordate persoanelor fizice cu +6,6% şi a celor pentru companii cu +0,9% la sfârşitul lui decembrie 2017, şi revenirea pe o traiectorie ascendentă a ratelor de dobândă la lei în septembrie, în contextul inflaţiei în creştere. Banca Naţională a României a făcut primii paşi spre normalizarea politicii monetare îngustând coridorul simetric de 2 ori în 2017 şi mărind rata de politică monetară cu +0,25 pp, la 2%, în ianuarie 2018 şi, din nou, la 2,25% în februarie 2018. În acest context, performanţa comercială a BRD a continuat să se îmbunătăţească”, menţionează instituţia.

„În 2017, BRD a produs performanţe financiare şi comerciale foarte solide şi a obtinut rezultate promiţătoare în demersul de optimizare a experienţei oferite clienţilor, atât prin modernizarea canalelor digitale, cât şi printr-o mai bună calitate a serviciilor. Pe termen mediu, ne vom îndrepta toată atenţia spre creşterea calităţii experienţei şi satisfacţiei clienţilor, accelerând investiţiile în digitalizare şi continuând să rafinăm modelul de business. În acelaşi timp, ne vom păstra angajamentul faţă de societatea românească, implicându-ne în iniţiative sociale semnificative, printr-o serie de proiecte diverse, de la artă şi cultură până la inovare şi tehnologie”, a declarat François Bloch, Directorul general al BRD Groupe Société Générale.

Cele mai citite

Ministrul Finanţelor, despre e-Transport: “E creat pentru lupta împotriva fraudei în domeniul transporturilor rutiere de mărfuri”

Sistemul național e-Transport reprezintă o inițiativă de vârf în arsenalul de instrumente al luptei împotriva fraudelor și evaziunii fiscale în sectorul transporturilor rutiere de...

Conducerile școlilor, umplute de activiști de partid, din timp pentru alegeri

Cred că în acest moment a devenit clar pentru toată lumea că Ligia Deca nu este un ministru al Educației, deși ocupă această funcție,...

Vopsirea auto profesională. Etapele procesului de vopsire pas cu pas

Vopsirea auto profesională este un proces complex și meticulos, care implică mai multe etape distincte pentru a obține un finisaj impecabil și durabil. În...
Ultima oră
Pe aceeași temă