Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Restricţii pe Aeroportul Henri Coandă: Avioanele mari nu vor mai avea voie să aterizeze

Restricţii pe Aeroportul Henri Coandă. Avioanele mari nu vor mai avea voie să aterizeze pe cel mai mare aeroport din România din cauza infrastructurii.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 05.04.2018 - 13:02

Decizia aparţine Autorităţii Aeronautice Civile care administrează cele două aeroporturi ale Capitalei şi vine ca urmare a unor fotografii făcute publice şi care prezintă starea foarte proastă a pistelor şi a căilor de rulare, plus un incident major la calea de rulare când o bucată mare de asfalt a fost dislocată. În cazul tuturor acestor problema reprezentanții CNAB au susținut că sunt probleme minore care au fost remediate. A urmat o inspecție a Autorității Aeronautice Civile care a constatat dezastrul și a propus un set de remedii. Cum nu s-a făcut nimic a fost emis o adresă de care au fost informați atât CNAB cât și MInisterul Transporturilor.

Lucrurile sunt însă mult mai grave. O arată un document care a fost transmis în urmă cu câteva zile de Autoritatea Aeronautica Civilă către CNAB (Compania Națională de Aeroporturi București care cere restricții la operarea de aeronave mari pe Otopeni. Cel vizat de restricţii încă nu a aplicat restricţiile şi continuă să primească nave mari.

Autoritatea Aeronautica Civilă se pare că nu a respectat nici ea procedura. Potrivit acestei proceduri AACR trebuia să informeze și Agenția Europeană de Siguranță a Aviației (EASA). Odată informată EASA aceasta vine în control și AACR riscă să fie sancționată.

Dacă această adresă ar fi pusă în aplicare atunci companii ca Turkish Airlines, Qatar Airways sau El Al nu ar mai putea opera anumite zboruri pe Aeroportul Otopeni.

Comentarii

loading...