Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto: Teodora Cimpoi

GALERIE FOTO. Oferte și atracții la Târgul de Turism al României

Destinaţii mai puțin populare din România, precum stațiunea Amara, dar și din străinătate, la prețuri avantajoase, sunt promovate la Târgul de Turism care și-a deschis astăzi porțile în București, la Romexpo.

Teodora Cimpoi 0 comentarii

Actualizat: 22.02.2018 - 19:43

Pe parcursul celor patru zile de târg, puteți găsi oferte pentru vacanţe cu ocazia sărbătorilor de Paşti, city-break-uri sau early booking pentru sejururi şi excursii în sezonul primăvară-toamna 2018. Sunt pachete care vizează turismul cultural, rural sau de business, cel de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură.

Destinații locale

Pentru amatorii de călătorii în țară sunt promovate oraşe din toate regiunile țării, ca Sibiu, Alba-Iulia, Făgăraș, Piatra-Neamț, Mangalia, dar și stațiuni balneare precum Amara, Băile Felix, Băile Herculane, Băile Govora, Băile Olăneşti, Băile Tuşnad, Borsec, Techirghiol etc. Chiar și Societatea Națională a Sării este prezentă cu un mic stand de promovare a celor cinci saline unde galeriile vechi care nu mai sunt exploatate au fost amenajate și deschide publicului.

Județul Hunedoara își promovează Geoparcul Dinozaurilor din Țara Hațegului, Parcul Național Retezat, rezervația de zimbri Slivuț-Hațeg, termele romane de la Geoagiu, Peștera Bolii (care găzduiește evenimente culturale), ori cetățile dacice.

Infrastuctura rutieră s-a mai îmbunătățit, așa că proprietarii de pensiuni și hoteluri așteaptă turiștii.

Bucovina, de pildă, dincolo de mănăstirile care au făcut-o celebră, mizează acum pe activitățile în aer liber: echitație, schi, sporturi aero, pescuit, river rafting și caiac, off road, escaladă, mountain biking, trasee montane. Evident, un alt atu al zonei este bogația de produse culinare savuroase.

Destinațiile sunt așadar diverse, iar standurile sunt mai degrabă de promovare a zonelor, decât cu oferte, care însă nu lipesc. În Câmpulung Moldovenesc, de pildă, un hotel de trei stele are o ofertă pentru de Paște, în perioada 6-9 aprilie, cu 1.300 lei/persoană pe sejurul de trei nopți, cu demipensiune, în camera dublă/triplă/apartament.

În Delta Dunării, un sejur de 4 zile în Uzlina, la un hotel de 3 stele, pleacă de la 413 lei/zi de persoană, cu două mese, sau 460 lei/zi, cu trei mese, pentru rezervări de luna viitoare. Serviciile incluse sunt: transport cu autocarul din București, transfer cu barca Murighiol-Uzlina, acces la piscină, loc de joacă etc.

Destinații externe

Vizitatorii au parte de un tur printre ofertele provenite din 14 ţări care îşi promovează la târg zonele şi obiectivele turistice atractive - Albania, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Grecia, Ungaria, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ucraina.

Destinaţiile din Europa sunt în prim-planul evenimentului, doritorii putând alege dintre oferte speciale către Grecia, Turcia, Bulgaria, Austria, Italia, Spania, Franţa, Marea Britanie, Olanda, Croaţia, Slovenia, Muntenegru, Ungaria.

Pentru Bulgaria, de pildă, este prezentată o ofertă care pleacă de la 7 euro/ persoană/zi, care include doar cazare la un hotel de trei stele la sfârșitul lui mai, fără masă sau transport, în stațiunea Sunny Beach.

Malta se promovează la târg cu o ofertă la un hotel de 4 stele din zona Qawra, care pleacă de la 299 euro/persoană/7 nopți, pachet care include cazare, mic dejun și transportul cu avionul.

Republica Moldova așteaptă oaspeți

Inclusă în topul celor 10 țări de vizitat în 2018 de către publicații ca National Geographic sau The Telegraph, Republica Moldova a început o campanie de atragere a turiștilor sub sloganul „Fii oaspetele nostru”, care pleacă tocmai de la ospitalitatea de care dau dovadă gazdele. Ambasadorul Republicii Moldova în România, Mihai Gribincea, a declarat, într-o conferință de presă, că este o țară sigură, ospitalieră și cu o cultură bogată.

Cel mai bun catalizator pentru turismul în Republica Moldova este însă vinul, țara fiind cunoscută pentru cramele și galeriile vinicole subterane, cele mai lungi din lume. Pentru un sejur de 2-5 zile, necesar pentru a descoperi principalele obiective, bugetul necesar unui turist este de 115-600 de euro. Printre atracțiile turistice se află colecția de vinuri de la Cricova sau crama Purcari, castelul Mimi, Cetatea Soroca sau complexul muzeal Orheiul Vechi. Țărișoara vecină mai vrea să atragă turiști prin ateliere de olărit, de făcut plăcinte sau sarmale.

Republica Moldova a fost clasată anul trecut pe locul opt într-un top zece destinaţii atractive de vară în Europa, realizat de ghidul de călătorie ,,Lonely Planet”.

Programul de vizitare a târgului de turism este în perioada 22-24 februarie (joi-sâmbătă), între orele 10:00 şi 18:00, iar duminică, 25 februarie, între orele 10:00 şi 16:00. Biletul de intrare pentru adulţi, inclusiv studenţi este de 10 lei/zi. Copiii sub 7 ani, persoanele cu dizabilităţi şi persoanele instituţionalizate au intrare gratuită.

Comentarii

loading...