Top-modelul israelian Bar Rafaeli a fost dur criticată după ce a apărut într-o reclamă la ochelari care pune într-o lumină proastă femeile ce nu au o siluetă perfectă, informează Agerpres.
În reclama postată pe Youtube apare un bărbat care admiră dansul la bară executat de Bar Rafaeli într-un metrou, însă când individul își pune ochelarii, își dă seama că cea care dansează, nu este o femeie slabă, ci plinuță.
Plângerile au ajuns imediat la Canal 2 al televiziunii israeliene, în timp ce unii spectatorii au considerat că se face apologia 'femeii obiect', alții au considerat că sunt disprețuite femeile cu șoldurile mai late, notează ziarul Yediot Aharonot.
"Este dezamăgitor și insultător ca o femeie ca Rafaeli, care poate influența atitudinea publicului, a acceptat în mod deliberat să perpetueze percepțiile dăunătoare asupra femeilor", a declarat Galia Wolloch, directoarea Asociației sindicale a femeilor Naamat.
"Nu avem aceeași talie a Rafaeli' dar nu înseamnă că trebuie să fim disprețuite, a declarat ziarului o telespectatoare. Canal 2 al televiziunii urmează să decidă dacă va retrage reclama pentru atingere adusă sensibilității publicului.