9.8 C
București
sâmbătă, 27 aprilie 2024
AcasăEconomieFortin.agency — De la identitate la notorietate online in 5 pasi

Fortin.agency — De la identitate la notorietate online in 5 pasi

In 3 ani de activitate am dobandit mai mult decat experienta și devotament, am dobandit dorinta de a creiona viziuni.

Intelegem ca o viziune se poate transforma in realitate prin implementarea de idei originale și strategii bazate pe particularitatea fiecarui client și produs.

In continuare, iti prezentam cateva motive pentru care implementarea web development și branding este esentiala pentru consolidarea prezentei online a brand-ului sau afacerii tale.

 

Ce inseamna prezenta online?

Modul in care ne facem simtita prezenta online are scopul principal de a crea expunere și conexiuni.

Prin expunere intelegem exprimarea imaginii, conform filosofiei noastre, pentru a atinge un public tinta, iar conexiunile reprezinta intreaga plaja de utilizatori care sunt in cautare de servicii sau produse asemanatoare ofertei noastre.

După o analiza succinta a acestor doua principii fundamentale, rezulta o chestiune ce creaza conflicte de interese intre furnizorii care ofera produse sau servicii identice, deservind acelasi public.

Astfel, mediul online se transforma într-o jungla in care cel mai puternic supravietuieste.

Acesta competitie acerba impune participantilor o diferentiere printr-o clasificare a ideilor de business, in așa fel incat fiecare entitate să genereze o modalitate diferita de a interactiona cu publicul larg printru-un proces numit branding.

 

De la viziune la client: Transforma-ti prezenta online in notorietate.

Incepand cu web development și culminand cu promovarea, orice business in dezvoltare va avea nevoie de conceperea unei identitati pentru a obtine notorietate in mediul online și a atrage interesul clientilor.

In cadrul Agentiei Fortin am definit 5 pasi esentiali ce te vor ghida catre o imagine curata, intriganta, pe care o poți obține prin actiuni de branding.

 

Pasul 1: Viziunea

Orice antreprenor a avut, inainte de un business de succes, o viziune.

Obiectivul viziunii antreprenoriale este de a dezvolta un produs sau serviciu ce poate contribui la evolutia sau progresul unui anumit domeniu de activitate.

Antreprenorii sunt persoane determinate ce își manifesta dorinta de a crea valoare pentru compania lor și pentru societate.

Mergand pe aceasta premiza, antreprenorul va actiona, cu scopul de a-și materializa viziunea, pe baza unui suport de idei inovatoare.

 

Pasul 2: Ideea

O viziune, pentru a deveni realitate, trebuie tratata ca un proiect.

Analiza tuturor factorilor ce pot influenta consecventa lucrurilor – denumita și brainstorming – da nastere unei idei prin care viziunea se poate exprima și prinde cu adevarat contur.

Într-o agentie de publicitate, aceasta actiune de brainstorming este executata de copywriteri. Acestia dezvolta pe baza viziunii clientului o serie de idei ce vor cladi pentru prima data identitatea brand-ului.

 

Pasul 3: Povestea

Dezvoltarea povestii reprezinta cea mai complexa activitate a operatiunii de branding.

Povestea brandului tau rezulta din trasarea aspectelor ce urmeaza să influenteze traiectoria companiei tale și exprimarea identitatii acesteia prin aplicarea unui proces de implementare a ideilor dezvoltate de copywriteri.

Astfel, compania ta devine proprietara de brand prin identitate grafica (website, logo și materiale de publicitate) dar și prin delimitarea unor platforme proprii de comunicare și vanzari.

Povestea devine astfel elementul de legatura care intriga, se va comporta ca o oda a produsului comercializat, atragand astfel consumatorii printr-o perspectiva noua ce genereaza o cerere de cunoastere a brandului la un nivel personal, chiar intim.

 

Pasul 4: Produsul

In procesul de branding, produsul cu cea mai mare valoare, ești chiar tu.

Pentru o strategie eficienta de marketing online, imaginea ta trebuie sustinuta prin continuarea povestii.

Intr-un proces in care telul principal este notorietatea companiei tale, mentinerea pozitiei reprezinta consolidarea prezentei online printr-o serie de campanii. Acestea vizeaza accesarea spatiilor media, destinate nisei tale, prin comunicare social media și relatii publice, promovare SEO (Search Engine Optimization) și Google AdWords.

Implementate periodic, aceste campanii media au rolul de a sustine și oferi o crestere organica a prezentei online pe toate mediile.

Astfel, compania ta are posibilitatea de a promova noi oferte, și totodata, de a interactiona cu publicul sau clientii actuali.

 

Pasul 5: Clientii

Cea mai buna promovare vine de la un client multumit.

Momentul culminant, din existenta unei companii, este atunci când notorietatea sa impune un standard de calitate asupra nisei in care își desfasoara acivitatea, atunci când povestea este spusa din om in om.

Cu totii suntem clientii nenumaratelor domenii care ne inconjuara, impreuna cerem și oferim calitate, cu totii avem dorinte și viziuni. Viziunea noastra este de a-ti reda increderea ca se poate.

Alaturi de Agentia Fortin ai suportul necesar să pornesti in calatoria ta, să faci povestea ta auzita. Ai incredere in povestea ta, ai incredere in noi.  Ne gasesti aici

 

 

 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă