Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Elemente esentiale pentru un magazin online de succes

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 21.03.2019 - 16:34

Astazi, in economia globala, desi exista milioane de magazine online, piata europeana este puternic influentata de uriasul Amazon si jucatorii mari din pietele nationale. In 2019, intr-o piata unde concurenta este in continua crestere si tehnologia avanseaza de la o zi la alta, este foarte greu sa te diferentiezi.

De aceea, daca vrei sa “existi” cu adevarat in mediul online, ai nevoie de un partener, o companie de marketing online, de a carei expertiza sa profiti.

Asadar, care sunt elementele esentiale pentru dezvoltarea unui site de prezentare sau magazin online de succes?

1.    Analiza de marketing

In primul rand, agentia digitala trebuie sa cunoasca istoricul companiei tale, diferentiatorii fata de concurenta (servicii integrate, produse unicat, etc), elementele care pot conferi incredere business-ul tau (ani de experienta, certificari, proiecte de succes) si contextul pietei in care activezi. Analiza portofoliului tau de servicii trebuie facuta cu atentie.

Cunoasterea clientilor este elementul cheie in intregul proces: trebuie cunoscute tipologiile de clienti, motivatiile lor, asteptarile lor, personalitatea lor. Are loc o identificare a pasilor cheie din procesul de decizie, astfel incat site-ul / magazinul online sa le ofere exact informatiile de care au nevoie si sa raspunda exact asteptarilor lor, oferindu-le argumentele necesare achizitiei.

Analiza acestor elemente, setarea obiectivelor dorite (obtinerea de cereri de oferta, comenzi online, precomenzi, etc), dublate de o analiza atenta a concurentei pun bazele  succesului.

 

2.    Design Responsive

Prima impresie conteaza, chiar si in online. Conform unor studii, designul influenteaza 75% din vizitatorii unui site atunci cand acestia decid daca compania respectiva este sau nu de incredere. Mai mult, 88% dintre acestia nu se mai intorc pe site-ul respectiv daca designul lasa de dorit. El trebuie sa reflecte unicitatea brand-ului, avantajele competitive si sa asigure un flux de navigare intuitiv, eliminand orice posibil blocaj.

Concept24 (companie de marketing digital cu experienta de peste 14 ani in crearea de magazine online si servicii de promovare online) a avut cazuri in care refacerea designului si fluxurilor de navigare a crescut numarul comenzilor cu peste 50%.

Bijuteria Stil, o companie cu peste 25 ani de experienta in comercializarea si productia de bijuterii de aur si diamante, o prezenta de marca la nivel national, certifica importanta design-ului in domeniu lor: ”Noi iubim frumosul, suntem inconjurati de lucruri frumoase si am dorit un site care sa ne reprezinte cu adevarat, iar impreuna cu Concept24 viziunea noastra a putut fi realizata." Sergiu Ionescu - Marketing Manager.

Petrecem din ce in ce mai mult timp utilizand telefonul. Din acest motiv, traficul pe mobil a depasit de mult traficul pe desktop. "MOBILE FIRST este noul motto", declara Catalina Simion - Senior Web Designer Concept24. Totul trebuie construit astfel incat experienta de navigare si realizarea comenzilor sa fie facila la navigarea de pe telefonul mobil.

3.    Functionalitati Inovative

O arhitectura axata pe conversie, functionalitati care sa faciliteze procesul de achizitie, integrarea cu diverse terte servicii, viteza de incarcare si posibilitatile tehnice de optimizare SEO sunt doar cateva din elementele esentiale care nu trebuie sa lipseasca unui site in 2019. Cu fiecare secunda care ingreuneaza incarcarea unei pagini, rata de conversie scade. "Dezvoltam site-uri cu incarcarea paginilor la nivel de milisecunde. Acest lucru este posibil prin utilizarea celor mai noi tehnologii in domeniu."  Mihai Constantinscu - Senior Software Architect Concept24.

Automatizarea proceselor devine din ce in ce mai importanta: operatii care uneori necesitau interventia unei persoane, sunt acum realizate in mod automat (ex: popularea automata a site-ului cu produse, transferul automat al comenzii in programul de contabilitate, etc).

Delta Studio, trend-setter in solutii complete de design interior, o prezenta marcanta in piata din Romania are un magazin online integrat cu ERP-ul intern. “Magazinul online ne-a adus o crestere importanta a numarului de cereri de oferta si comenzi. Acest lucru este posibil si datorita unui portofoliu bogat de produse, permanent actualizat pe site prin integrarea acestuia cu ERP-ul intern.” Dragos Bonea - CEO Delta Studio.

4.    Optimizare Organica (SEO)

De cand a luat nastere, Google a tintit un singur lucru, sa aduca in prima pagina doar site-urile cu adevarat relevante pentru utilizatori. Astfel, a pus accent pe experienta de utilizare a clientilor. Aceasta experienta este influentata de design-ul site-ului, de structura, functionalitati si CONTINUT.

"Daca ai un magazin online, ofera cat mai multe informatii despre produsele comercializate, dar nu uita sa ai continut unic (altfel nu vei fi prieten bun cu Google). Daca ai un site de prezentare, ofera cat mai multe informatii relevante despre serviciile sau produsele tale" recomanda expertul in SEO, Stefan Gherghina.

IN CONCLUZIE,

O agentie digitala cu abordare profesionista poate face diferenta intre un site/magazine online custom si un site creat printr-o platforma open-source, gen Wordpress care te limiteaza foarte mult, este vulnerabila, existand zeci, poate sute de copii ale magazinului tau in mediul online.

"Succesul unui magazin online este este rezultatul sinergiei unor experti care formeaza alaturi de client, o echipa solida. Perioada copy/paste a unei teme predefinite a apus de mult." Andrei Manea - Strategy Manager Concept24.

Comentarii

loading...