18 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăEconomieEconomie internăInternet banking, soluția pentru tot mai mulți români, în pandemie

Internet banking, soluția pentru tot mai mulți români, în pandemie

OTP Bank România anunță o creștere cu 75% a numărului de clienți care au efectuat tranzacții bancare prin intermediul serviciului de Internet Banking, în perioada 2020-2021, față de anul 2019.

Potrivit datelor OTP Bank, în ultimii doi ani, numărul utilizatorilor serviciului de Internet Banking s-a majorat cu 50%, iar valoarea tranzacțiilor online a crescut cu 31%.

“De asemenea, în perioada analizată, s-a înregistrat o intensificare a gradului de utilizare a produselor și serviciilor electronice OTP Bank, peste 26.000 de carduri fiind activate în aplicațiile Apple Pay și OTPay, serviciile de plăți contactless cu telefonul mobil”, se precizează într-un comunicat de presă al băncii, remis cotidianului național “România liberă”.

Plățile efectuate prin internet banking

Principalele operațiuni derulate de clienți prin intermediul Internet Banking-ului sunt următoarele: Magnetul de Bani –  transfer rapid de bani, crearea de depozite și a conturilor de economii, investiții, schimburi valutare și transferuri inter și intrabancare.

Cei mai mulți dintre utilizatorii Internet Banking-ul au efectuat plăți pentru achitarea utilităților, în general, sau alte obligații de plată din alte relații comerciale.

“Tendința spre digitalizare, care poate fi observată în ultimii ani, este susținută și de evoluția serviciilor digitale oferite de OTP Bank, care în 2021 și 2020 a lansat atât noi instrumente, cât  și versiuni îmbunătățite pentru diferite servicii. Astfel, în 2021, au fost făcute investiții în lansarea Creditului 100% online de nevoie personale, o variantă rapidă de finanțare, care eficientizează semnificativ interacțiunea clienților cu banca. Diversificarea și modernizarea ofertei digitale a inclus, de asemenea, și procesul de deschidere cont online pentru persoane fizice”, mai arată sursa citată.

În 2020, OTP Bank a lansat noi versiuni pentru serviciul OTPdirekt și SmartBank și chatbot-ul Octavian, asistentul digital care consiliează clienţii băncii în procesul de suspendare a plăţii ratelor. Noile instrumente digitale au scopul de a furniza clienților o experiență de utilizare cât mai facilă și mai sigură.

Urmărește România Liberă pe Facebook și Google News!

Laurențiu Mușoiu
Laurențiu Mușoiu
Laurențiu Mihail Mușoiu lucrează în presa centrală din anul 2008. Din anul 2018 lucrează la “România liberă”. A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București. Deține un master în Cercetare în Științele Comunicării. Este, de asemenea, profesor pentru învățământul primar și preșcolar.
Cele mai citite

Scandalul Sanimed/Hideg: Dezvăluiri, Denunțuri și Dinamica Justiției în România

Recentele dezvăluiri din presă, generate de denunțul spontan al omului de afaceri Cătălin Hideg împotriva unei prestigioase case de avocatură din România, precum și...

Scandalul Sanimed/Hideg: Dezvăluiri, Denunțuri și Dinamica Justiției în România

Recentele dezvăluiri din presă, generate de denunțul spontan al omului de afaceri Cătălin Hideg împotriva unei prestigioase case de avocatură din România, precum și...

Vopsirea auto profesională. Etapele procesului de vopsire pas cu pas

Vopsirea auto profesională este un proces complex și meticulos, care implică mai multe etape distincte pentru a obține un finisaj impecabil și durabil. În...
Ultima oră
Pe aceeași temă