Compania aeriană românească Blue Air afirmă că n-a anulat niciun zbor și nici nu are asemenea intenții de anulare.
Informația este prezentată într-un interviu acordat postului ProTv de Cristian Rada, acționar principal și CEO Blue Air, interviu retransmis printr-un comunicat de presă.
„Cel puțin pentru perioada de vacanțe care acum sunt cele mai importante pentru noi, pot să vă confirm faptul că Blue Air nu a anulat niciun zbor”, precizează Cristian Rada.
El a adus în discuție o situație înregistrată acum câteva zile la Londra.
„Efectiv aeroportul a fost închis timp de trei ore pe motivul faptului că pista s-a supraîncălzit, așa ceva nu s-a mai întâmplat niciodată în istoria Angliei. Pentru prima dată au fost 36 de grade la Luton și la nivelul pistei erau peste 60 de grade. Pista a fost închisă. Alte companii au ales să anuleze. Blue Air a făcut acele toate zboruri pe care le-au avut, cu întârziere. Deci important e să spunem că noi facem toate eforturile ca pasagerii noștri să nu simtă aceste lucruri care sunt practic în afara controlului nostru și cu siguranță și de acum încolo, pe toți pasagerii care au bilete cu noi, cei aproape 700.000 de oameni care urmează să călătorească în aceste vacanțe cu noi, îi asigurăm pe această cale că vor fi deserviți”, a declarat Cristian Rada.
Compania Blue Air a fost sancționată cu amendă de inspectorii ANPC
Aceste explicații intervin după ce compania aeriană a primit o amendă record din partea ANPC. Amenda a fost de două milioane de euro, în urma unei acțiuni de control din iunie 2022. ANPC a precizat că a executat controlul „în urma sesizărilor depuse de consumatori”.
În ciuda acestei sancțiuni, „Bue Air nu a avut niciodată intenția să retragă. Și în continuare, Blue Air nu se va retrage din România, va continua să se extindă în România”, subliniază acționarul Blue Air.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!