Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Dacia nu mai are căutare: scădere a vânzărilor cu aproape jumătate

Grupul Renault a vândut în primele șase luni din 2020 1,25 milioane vehicule, cu 35% mai puține față de perioada similară a anului trecut.

Share

Petronel Tudor 0 comentarii

Actualizat: 20.07.2020 - 14:34

Dacia, parte a Grupului Renault, a înregistrat o scădere mai mare, 46% față de primele șase luni din 2019. Față de 392.000 unități, Dacia a vândut din ianuarie și până în iunie doar 211.000 unități, cu efecte foarte mari în economia românească.

Scăderi s-au înregistrat atât la mașinile vândute de Grupul Renault în Europa (-41,8%) cât și Rusia (-19,5%). Dacia a înregistrat o scădere a vânzărilor cu 48,1%, ajungând la 161.334 autoturisme comercializate, și pentru că marca este destinată, în primul rând, vânzărilor en-detail care au fost blocate luni bune din cauza pandemiei de coronavirus.

Gura de oxigen în Grupul Renault a venit din vânzarea modelului electric Renault Zoe, cu 42.000 bucăți vândute și ca efect al subvențiilor acordate de state celor care vor să conducă autoturisme cu motor electric.

Comentarii