In perioada 25 iunie-31 iulie se desfasoara cea de-a treia editie a concursului de creatie publicitara “Drum catre Golden Drum”, al carui mare premiu este participarea la Festivalul de Publicitate Golden Drum. Tema concursului si detaliile privind inscrierile vor fi anuntate in cadrul unui eveniment organizat de Graffiti BBDO si Dacia in data de 23 iunie 2005, ora 12.30, la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. In plus, primii trei clasati vor avea ocazia sa incerce gustul publicitatii efectuand o luna de practica la Graffiti BBDO, cu posibilitatea continuarii colaborarii. Concursul se adreseaza tinerilor sub 26 de ani care nu sunt angajati in agentii de publicitate. Castigatorii vor fi anuntati la 1 septembrie. Castigatorul va participa la Festivalul de Publicitate al Noii Europe Golden Drum de la Portoroz, Slovenia (2-7 octombrie 2005). Tinerii pasionati de publicitate vor primi o tema pe baza careia vor realiza propunerile de spot tv, spot radio si print. Juriul va nota propunerile dupa criteriile de originalitate a ideii creative, de simplitate a acesteia si de relevanta a mesajului pentru obiectivul de comunicare anuntat.
Editiile anterioare ale concursului de creatie s-au bucurat de o atentie deosebita din partea publicului-tinta. La prima editie, cea din 2003, competitia s-a adresat exclusiv studentilor, insa sfera eligibilitatii s-a extins in 2004, singurul criteriu fiind limita de varsta: 26 de ani. Una dintre castigatoarele concursului a fost angajata in agentie, ulterior practicii de o luna, pe pozitia de Account Planner, in cadrul Departamentului de Strategie si Cercetare al agentiei Graffiti BBDO.