Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

CFR începe elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea infrastructurii feroviare

Compania Naţională de Căi Ferate CFR a anunţat vineri că a fost semnat şi transmis Ordinul de începere a prestării serviciului pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar modernizării infrastructurii feroviare din Portul Constanţa.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 27.09.2019 - 14:01

”Potrivit documentelor semnate, elaborarea studiului de fezabilitate ar trebui să înceapă luni, 30 septembrie, şi să fie gata peste 18 luni”, a precizat pentru News.ro purtătorul de cuvânt al CFR, Oana Brânzan.

Odată finalizat, studiul de fezabilitate va releva cât va costa modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanţa.

”Studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiţii Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanţa are ca principal scop identificarea şi prezentarea unei soluţii optime pentru executarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare, atât din punct de vedere tehnic, operaţional, economic, financiar, precum şi al impactului asupra mediului şi al schimbărilor climatice, conform cu cerinţele prevăzute în documentaţia de atribuire”, informează CFR.

În cadrul studiului de fezabilitate se va analiza starea actuală a infrastructurii feroviare din Portul Constanţa, care dispune de 180 km de cale ferată, inclusiv elemente conexe - clădiri, poduri, podeşe, treceri la nivel - în vederea identificării blocajelor şi a altor deficienţe care afectează activitatea specifică din port şi circulaţia trenurilor de marfă pe traseul proiectului global şi va propune soluţii noi de desfăşurare a activităţii prin reconfigurarea dispozitivelor de linii.

”Menţionăm faptul că dezvoltarea infrastructurii feroviare portuare va conduce la creşterea volumului de transport pe calea ferată, dar şi a veniturilor CFR SA”, adaugă compania.

Comentarii