Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Carmen Dan, despre noul sediu de la Paşapoarte: E ultramodern şi nu plătim chirie

Carmen Dan a declarat, la inaugurarea noului sediu al Serviciului Eliberare Paşapoarte, că au fost eliberate mai multe paşapoarte faţă de anul trecut şi că s-a redus deja aglomeraţia de la ghişee. Dan a spus că spaţiul nou este unul modern şi nu se plătește chirie.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 16.07.2018 - 11:04

„Nu aş vrea să evoc eu acum problemele pe care şi dumneavoastră le ştiţi foarte bine şi le-aţi şi facut cunoscute de-a lungul timpului. Fac doar o comparaţie cu o perioadă similară a anului trecut. Am eliberat faţă de anul trecut cu 50 la sută mai multe paşapoarte şi stiţi foarte bine care era situaţia ce aglomeraţie era la ghişeele de eliberare. În primul rând, din cauza spaţiului neadecvat lucrului cu publicul într-un sistem de presiune şi aglomeraţie. Am suplimentat de anul trecut şi personalul, am făcut demersuri de a identifica spaţii noi. Deja s-a văzut o relaxare a presiunii la ghişee după ce am deschis sediul din mall, iar acum şi acest sediu care este ultramodern care este dotat cu 14 ghişee în care se proceseaza cererile de eliberare”, a declarat ministrul Carmen Dan la ParkLake.

De asemenea, Carmen Dan a mai subliniat că noul sediu al Serviciilor de Eliberare a Paşapoartelor funcţionează în mall în baza unui contract pe cinci ani, fără să fie plătită chiria, ci doar utilităţile.

„Funcţionăm aici în baza unui contract avantajos. Mall-ul ne-a pus la dispoziţie acest spaţiu, ne plătim utilităţile. Contractul este pe cinci ani cu posibilitate de prelungire. Nu aş putea să vă spun acum suma pe utilităti, dar gândiţi-vă că nu plătim chirie şi este un lucru important. Mai mult decât atât, ne-au înţeles şi ne-au ajutat şi în ceea ce priveşte amenajarea spaţiului şi mutarea celor două servicii. (...) Pot să spun că în semestrul 2018 am eliberat în jur de 105.000 paşapoarte, comparativ cu semestrul I al anului trecut când am avut aproximativ 77.000 de paşapoarte eliberate, ceea ce înseamnă că lucrul acesta s-a făcut în condiţii civilizate”, a mai spus Carmen Dan.

Pentru regiunea Bucureşti-Ilfov vor fi primite solicitări şi se vor elibera paşapoarte numai în două spaţii: ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcţiona 14 ghişee de primiri cereri şi 3 ghişee de eliberări paşapoarte; Plaza România, etaj 2, bd. Timişoara nr. 26, sector 6, în care vor funcţiona 20 ghişee de primiri cereri şi trei ghişee de eliberări paşapoarte.

Comentarii

loading...