7.8 C
București
joi, 21 noiembrie 2024
AcasăEconomieBani & AfaceriBugetele investite în campaniile cu influenceri s-au triplat în ultimii trei ani....

Bugetele investite în campaniile cu influenceri s-au triplat în ultimii trei ani. Instagram e rege

TikTok e noul combatant, iar pe youtube, tendința este constantă

Bugetele investite în campaniile cu influenceri au ajuns în acest an la 100 de milioane de euro, arată un studiu realizat de MOCAPP, în parteneriat cu HypeAuditor, companie americană de analiză în domeniu.

Florin Grozea, fondator și CEO al MOCAPP a explicat la Profit News TV că „Instagramul este în continuare pe locul întâi, deși a scăzut puțin. Undeva la 60-65% din campanii sunt pe Instagram, iar TikTok a crescut mult, ceea ce era de așteptat. Dar, ce e interesant este că, în ultimii 5 ani, bugetele de campanii cu influenceri pe Youtube au rămas, relativ, constante. Această constanță arată că este valoare pe Youtube. Deci, Instagram e rege, TikTok e noul combatant, iar pe youtube, între 7 și 11% din bugetele totale din România au fost constante în ultimii 5 ani.”

Cel mai consumat conținut este video. „TikTok generează foarte multe vizualizări. Are o dinamică foarte mare și se pot crea rezultate în vizualizări foarte multe. Pe de altă parte, Instagram și Facebook vin cu o constanță mai mare, poate nu cu cifre la fel de mari, dar cu o concentrare mai mult pe comunități”, mai spune Florin Grozea. Industriile care investesc cel mai mult în campaniile cu influenceri sunt cele de fashion și retail, beauty și financiar-bancar. 

Mai mult de 93% dintre români petrec cel puțin o oră pe zi pe rețelele sociale, iar 21% dintre aceștia stau pe social media mai mult de 4 ore pe zi, mai relevă studiul MOCAPP.

Dana Macsim
Dana Macsimhttps://www.romanialibera.ro
Dana Macsim este o profesionistă experimentată în jurnalism și comunicare, cu o carieră diversificată în mass-media și educație. A fost editor și prezentator de știri la Realitatea Plus din București, rol pe care l-a ocupat din decembrie 2019 până în iulie 2024. Începând cu 1 iulie 2024, Dana s-a alăturat echipei România Liberă. Anterior, a lucrat la Prima tv, Național Tv, Profit.ro și Money Channel în aceleași funcții. Dana a fost coordonator de marketing și comunicare la TCE 3 Brazi Group și expert în comunicare la Agenția pentru Dezvoltare Regională – Nord-Est. De asemenea, a fost manager la Centrul pentru Artă și Cultură Neamț și copywriter la Opera Comică pentru Copii din București. Pe lângă activitatea în jurnalism, Dana a fost și este profesor de limba franceză și de limba și literatura română la diverse instituții de învățământ. Dana deține un master în Comunicare de la Universitatea din București și este traducător și interpret certificat pentru limba franceză.
Cele mai citite

România va relua producția internă de uraniu pentru consumul nuclear

Reînceperea activităților de exploatare a uraniului este esențială pentru consolidarea ciclului combustibilului nuclear al României Guvernul a aprobat strategia energetică a României pentru perioada 2025-2035,...

Rusia ar planifica divizarea Ucrainei în trei regiuni

Surse din serviciile de informații ucrainene susțin că Rusia ar avea un plan pentru divizarea Ucrainei în trei regiuni distincte, însă informația nu a...

Traian Băsescu spune că Rusia nu va risca folosirea armelor nucleare

Fostul președinte al României, Traian Băsescu a făcut o analiză politică atât a candidaților la alegerile prezidențiale și parlamentare din 2024, cât și...
Ultima oră
Pe aceeași temă