Serviciile online ale Wizz Air au redevenit funcționale, iar clienţii pot rezerva acum bilete şi pot face check-in online, au anunţat reprezentanţii companiei
Clienţii pot acum să rezerve din nou un zbor sau să solicite o rambursare prin intermediul website-ului oficial al companiei sau al aplicaţiei mobile, anunță Compania Wizz Air, într-un comunicat.
„În urma eforturilor depuse de echipa Wizz Air, ca răspuns la întreruperile de sistem la nivel mondial, cauzate de un furnizor extern, Wizz Air se bucură să confirme că sistemele sunt acum în curs de revenire. În conformitate cu politica noastră și chiar dacă această cauza a întreruperii a fost în afara controlului nostru, clienții ale căror zboruri au fost anulate, vor primi automat o rambursare de 120% sub formă de credite WIZZ în termen de 24 de ore de la ora programată a zborului”, se arată în comunicatul companiei.
În plus, compania mai precizează că, în cazul în care un client dorește să își reprogrameze zborul în loc să primească o rambursare, trebuie să apeleze linia Centrului de relații clienți pentru asistență specială. Mai multe informații sunt disponibile pe website-ul Wizz Air.
Mai multe zboruri au fost anulate vineri pe Aeroportul „Henri Coandă” din Bucureşti, din cauza unei pene informatice, înregistrată de sistemul Microsoft, au informat reprezentanţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.