După scandalul Blue Air din ultimele săptămâni, când compania a fost amendată de ANPC cu 2 milioane de euro pentru anularea a peste 11.000 de zboruri în perioada 30 aprilie 2021 – 30 aprilie 2022, acum, compania asigură pasagerii că vor fi cu toții deserviți.
Avem convingerea că pasagerii Blue Air au citit interviul transmis de CEO-ul companiei, respectiv promisiunea: “Noi facem toate eforturile ca pasagerii noștri să nu simtă aceste lucruri care sunt practic în afara controlului nostru și cu siguranță și de acum încolo, pe toți pasagerii care au bilete cu noi, cei aproape 700.000 de oameni care urmează să călătorească în aceste vacanțe cu noi, îi asigurăm pe această cale că vor fi deserviți.”
Pornind de la această promisiune, compania a decis să informeze periodic situația pasagerilor deserviți, astfel Blue Air anunță că în, săptămâna 30, a transportat 76 382 pasageri pe zborurile comerciale operate din/către România spre/din Italia, Spania, Germania, Marea Britanie, Franța, Danemarca etc.
Blue Air informează că în aceeași perioadă, nu a anulat nici un zbor, operând programul complet de zbor, transmite compania într-un comunicat de presă.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!