14 C
București
sâmbătă, 4 mai 2024
AcasăSpecialChestionarele pe foaie de hartie sunt istorie, de astazi avem aplicatia romaneasca...

Chestionarele pe foaie de hartie sunt istorie, de astazi avem aplicatia romaneasca Fast Reviews

In secolul vitezei si al internetului hartia si pixul au devenit istorie ca mijloc de sondare a opiniei.

In Romania, dar si in alte tari din regiune, inca poti gasi in camerele de hotel sau chiar in unele restaurante depasitele chestionare pe hartie alb-negru pentru a fi completate, lasand de inteles importanta pe care hotelul sau restaurantul o dau opiniei clientului. De multe ori acestea nu ajung la management sau proprietari, oprindu-se la menajere sau sefii de sala, astfel ca ele nu isi ating scopul.

Orice proprietar, manager general sau om de marketing isi doreste sa stie care sunt opiniile clientilor sai, care sunt dorintele lor pentru a-si calibra astfel businessul.

Modul in care angajatii isi fac treaba, atitudinea lor fata de clienti, cat de buna este mancarea, cat de rapid a fost service-ul in restaurant, care este calitatea somnului sau a micului dejun in hotel, cat de diversificata este oferta din hypermarket, care este imaginea externa a bancii, cum este apreciata calitatea produsului sau design-ul ambalajului- la toate acestea intrebari, dar si la multe altele, putem afla impreuna raspunsul in mai putin de 30 de secunde. Acesta este tabloul pe care l-au avut in fata producatorii aplicatiei Fast Reviews, prima aplicatie produsa in Romania care ofera acces rapid, sigur si direct la opinia clientilor, indiferent de zona de business.

Un proprietar, manager general sau om de marketing are acum posibilitatea de a afla opinia clientilor in mod direct, fara interventia subalternilor, fara a fi in locatie, oriunde s-ar afla in lume.

Aplicatia Fast Reviews permite formularea intrebarilor chestionarului si vizionarea rezultatelor in timp real, de la distanta, in tara sau in strainatate.

Chestionarul poate avea intre una si 10 intrebari, timpul normal alocat unui raspuns fiind intre 2 si 3 secunde pe intrebare, setarea acestuia realizandu-se de pe desktop, laptop, tableta sau telefon.

In momentul in care clientul a inchis chestionarul, informatia ajunge in centralizator de unde poate fi citita si interpretata de persoanele responsabile care pot actiona imediat.

Aplicatia Fast Reviews permite fixarea unor alerte atunci cand notele primite pe anumite intrebari sunt mai mici decat cele dorite. Atunci cand nota data de client pentru servicii este mai mica decat cea fixata ca limita inferioara in aplicatie de catre utilizatorul ei, aceasta va trimite automat un email catre persoana desemnata responsabila.

Aplicatia ofera multiple avantaje:

detinatorului – proprietarului sau managerului- acces la opiniile clientilor sai;

clientilor -le ofera posibilitatea de a-si exprima multumirea sau nemultumirea, iar daca doresc pot primi raspunsuri pe email;

angajatilor – daca sunt mai atenti, mai implicati la job, pentru ca review-urile pozitive le pot aduce bonusuri salariale, iar cele negative penalizari;

business-ului in general, deoarece nu mai primeste feedback negativ pe internet, iar imaginea este pozitiva.

Toate aceste avantaje pentru business ar putea conduce la ideea ca aplicatia Fast Reviews este o aplicatie scumpa, dar nu este asa.

Aplicatia Fast Reviews poate fi folosita in 4 variante de abonament, costul unui abonament cu o durata de un an este de 15 euro + tva pe luna, 180 de euro + tva pe an, iar daca o companie doreste, poate solicita si folosi licenta doar pentru o luna, pretul fiind de 29 de euro + tva.

Pentru companiile care doresc trimiterea de newsletters sau realizarea de baze de date, aplicatia permite strangerea de informatii cu caracter personal cu respectarea legii numarul 677/ din 21 noiembrie 2001.

Domeniile target-ate pentru folosirea aplicatiei Fast Reviews sunt:

hoteluri, restaurante, cafenele, cluburi, baruri, producatori de bunuri de larg consum

retail, bancar, auto, benzinarii, medical, servicii de infrumusetare si relaxare;

orice alt domeniu in care companiile pun pret pe opiniile consumatorilor.

Aplicatia este customizata sa ofere un acces facil in partea de management, cat si o usoara interpretare a datelor. Pe intreaga perioada a abonamentului clientii pot beneficia de upgrade-urile aplicatiei in functie de tipul de abonament ales.

Pentru a putea folosi aplicatia, compania doritoare are nevoie de o tableta pe care ruleaza Android si de internet wireless sau pe sim.

Aplicatia este dezvoltata de Next Level Events, in parteneriat cu firme de profil

Dezvoltarea ei a durat aproximativ un an de zile.

Cele mai citite

VIDEO. Adina Buzatu ne face ținuta pentru masa de Paște: “Nu arată bine să ai decolteul până la buric!”

Adina Buzatu, stilistă română specializată în vestimentația masculină și nu numai, a vorbit despre ținuta pe care trebuie să o abordăm pentru masa de...

Rusia – Ucraina, ziua 780: Moscova susține că armata Kievului a atacat Crimeea cu rachete cu rază lungă de acțiune

Sistemele de apărare antiaeriană ruse au distrus patru rachete ATACMS cu rază lungă de acţiune, furnizate de SUA Kievului şi care au fost lansate...

Trupa Roxette are o nouă solistă. Per Gessle o confirmă pe Lena Philipsson ca fiind noua cântăreață a trupei

Lena Philipsson va fi noua solistă a trupei Roxette. Per Gessle a confirmat-o pe Lena în urma decesului co-fondatoarei Marie Fredrikkson în 2019. Conform informațiilor...
Ultima oră
Pe aceeași temă