Martin Winterkorn, CEO Volkswagen, a anunțat pentru prima dată, în mod oficial, lansarea unui nou brand low-cost, aflat sub umbrela Volkswagen, care va rivaliza astfel cu Dacia.
Lansarea noii mărci a grupului Volkswagen a devenit de la un simplu zvon, lansat în urmă cu câțiva ani, la realitate. Cu toate că datele privind lansarea au fost diferite, șeful Volkswagen a stabilit pentru anul 2018 apariția pe piață a primului model, conform cotidianului german Bild.
Citește și FOTO. Noul Hyundai Creta, primele imagini oficiale. Luptă între crossovere asiatice
O altă informație, lansată încă de anul trecut, a devenit oficială, Winterkorn anunțând că noua marca va debuta mai întâi în China. Astfel, marca de la Mioveni nu va intra în luptă cu mașina germană în primul an în carea aceasta se va afla pe piață.
Winterkorn a spus că prețul pentru noul model vor fi situate între 8.000 – 11.000 euro, aceeași plajă de prețuri de la modelele Dacia.
Decizia nemților a fost cel mai probabil influențată de succesul pe care l-a avut în Europa marca Dacia, mai ales că brandul de buget al Renault a luat cu asalt, în anii de recesiune, inclusiv piața germană. În continuare, Germania reprezintă una dintre țările cele mai importante pentru vânzările Dacia din Europa.
Ofensiva germană, pe piața modelelor de buget, nu se va limita la un singur model, ci va include câte un rival pentru fiecare model Dacia. Astfel Volkswagen va lansa, pe parcurs ce brand-ul va ajunge și în Europa, un sedan, un hatchback și un crossover.
Citește și GALERIE FOTO. NOUL Audi A4, în premieră mondială. Luptă strânsă cu Seria 3 și Clasa C